1

Onderwerp: Voor het eerst..

Hai

Ik ben nieuw op dit forum.. Ik wist natuurlijk al langer af van dit forum en ik heb ook de nodige tips 'gepikt'. Maar het leek me nu gewoon leuk om me ook daadwerkelijk aan te melden zodat ik mee kan doen met het forum en de verschillende topics.

Ik ben net als vele denk ik aangestoken door het bakvirus door een vriendin, die deed het al wat langer! Heb met haar ook mn eerste taart gemaakt.  Ben toen zelf op onderzoek gegaan via internet en zo de nodige info gekregen en spullen besteld. Heb nu alweer een stuk of 7 taarten gemaakt. Ik vind het geweldig!! :D

Moet alleen nog wel wat handigheid krijgen in het forum.

Gr Maartje

Oja: ik kom zelf uit Drachten en ben 28 jaar.

2 Laatst bewerkt door Carien (05-10-2011 10:23)

Re: Voor het eerst..

Hoi Maartje, welkom :)
opdat je het meteen maar weet :rolleyes: ik ben nogal nieuwsgierig :o  ;) Hoezo heet je Knilles?

en vwb dit forum, je zult merken dat het errug verslavend is, daardoor krijg je snel door hoe en wat. De FAQ aan de linkerkant zijn handig om 'effe' :rolleyes:  te lezen en bij de how-to's staat deze heel handige: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=125276

Veel plezier enneuh  :think:  mogen we je taarten zien? O-)  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Hooooooiii  :)
Welkom en heel veel plezier hier  :)

Groetjes!

4

Welkom en heel veel (bak)plezier!

5

Hai dames

Bedankt voor de reacties... Hoe kan ik er ook voor zorgen dat ik automatisch bericht krijg als er op mijn berichtje is gereageerd??? nu heb ik maar ingelogd en gekeken of er gereageerd is.

Ik zal mijn taarten er binnenkort er ff opzetten, kan dat bij deze topic of moet ik dan bij een andere zijn?? Ben nog wel wat een beginner hoor.

haha tja Knilles.... wat een naam niet, mijn 2e naam is Cornelia dus daar komt het weg zeg maar..  :Y

6

:D dan vind ik Knilles leuker :Y  :o

Je taarten mag je showen in de Taartparade, de stapel-of bruidstaartenparade, klein en fijn of 3D (dus effe uitsorteren). Enneuh.... iedereen was eens een beginner ;)

Bovenaan je topic zit een oranje balk; daar staat abonneren. Daarop klikken en je krijgt een mailtje :Y  :thumb: Dit kun je ook doen in elk willekeurig topic, dus wanneer je reactie van iemand anders verwacht of nieuwsgierig bent of....gewoon doen ;)

Succes :thumb:

7

Gaat weer lekker hoor!! :grr:

Heb dus geen idee hoe ik ook alweer een nieuw topic moet plaatsen. Weet iemand dat? of is deze functie ff tijdelijk uit de lucht ofzo? want een paar dagen geleden was het me nog wel gelukt.. Daarom plaats ik dat maar onder deze topic. bedankt alvast..

8

:lol: komt me zooooo bekend voor :Y , had ik ook in het begin, heb me rotgezocht en het uiteindelijk ook via een ander topic gevraagd :D

Aldus: klik bovenaan op index, dan krijg je alle rubrieken; klik op de gewenste rubriek en dan rechts bovenaan staat nieuw onderwerp; daarop klikken en je bent er :Y

Succes :thumb:

9

haha ja bedankt.. direct nadat ik het berichtje had geplaatst, kwam ik er al achter dat het eigenlijk heel makkelijk is....  :D beetje met mn neus gekeken ofzo..