1

Onderwerp: Eerste 2 3d taarten

Een LV tasje
http://94.100.120.165/1414900001-1414950000/1414901501-1414901600/1414901555_5_BKKk.jpeg

En een Cars Mack vrachtwagen
http://94.100.125.1/1365100001-1365150000/1365149501-1365149600/1365149579_5_SryC.jpeg

Bedankt voor het kijken :)

Re: Eerste 2 3d taarten

Wat mooi gedaan! Vind je mack taart erg leuk!

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

3

Re: Eerste 2 3d taarten

ooohhh vind je mack super!

Re: Eerste 2 3d taarten

Super  :thumb:

5

Re: Eerste 2 3d taarten

oh wauw...je bent er goed in!!!!

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

Re: Eerste 2 3d taarten

Mooi zeg! :thumb:

Groetjes K@rEn    ([url=http://www.facebook.com/dutchcakes)

7

Re: Eerste 2 3d taarten

OOhh die Mack is gaaf, en voor mij komt ie net op het juiste moment  :)

Mijn zoon wordt 18 jaar, hij is verstandelijk gehandicapt en gek op vrachtwagens, toen ik vroeg wat voor een taart hij wilde was die keus dan ook niet heel moeilijk......een vrachtwagen taart.

Een mooie foto van een vrachtwagen er op is goed hoor mama.......maar nee mijn speciale zoon verdient een speciale taart (ieder kind verdient natuurlijk een speciale taart) en dus wil ik proberen een "echte" vrachtwagen te maken, zo een als Mack dus.

Heb je nog tips voor me, of misschien zelfs wel een kleine how-to, heb op dit moment nog geen idee hoe ik het ga aanpakken.

Alvast bedankt.

Groetjes Samantha

Life is like one of my cakes......You never know what you're gonna get.
http://www.facebook.com/pages/Cake-Diva … ref=stream

8

Re: Eerste 2 3d taarten

Ik vind je tasje erg mooi, maar je Mack GEWELDIG!!
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat hij als inspiratiebron gaat dienen voor de verjaardag van mijn zoontje in januari  :o

9

Re: Eerste 2 3d taarten

respect zeg!!!!!

10

Re: Eerste 2 3d taarten

jee je tas is net echt zeg!!wat goed hee!

11

Re: Eerste 2 3d taarten

Lillyan schreef:

OOhh die Mack is gaaf, en voor mij komt ie net op het juiste moment  :)

Mijn zoon wordt 18 jaar, hij is verstandelijk gehandicapt en gek op vrachtwagens, toen ik vroeg wat voor een taart hij wilde was die keus dan ook niet heel moeilijk......een vrachtwagen taart.

Een mooie foto van een vrachtwagen er op is goed hoor mama.......maar nee mijn speciale zoon verdient een speciale taart (ieder kind verdient natuurlijk een speciale taart) en dus wil ik proberen een "echte" vrachtwagen te maken, zo een als Mack dus.

Heb je nog tips voor me, of misschien zelfs wel een kleine how-to, heb op dit moment nog geen idee hoe ik het ga aanpakken.

Alvast bedankt.

Groetjes Samantha

Bedankt voor je reactie! Leuk om te lezen dat hij zo leuk gevonden wordt want was er zelf zoooo zenuwachtig voor. Had ook echt geen idee wat te doen.
Ik heb geen how-to maar het is eigenlijk niet zo moeilijk. De achterbak is zeg maar gewoon een biscuit uit een rechthoekig bakblik.
En de voorkant is gemaakt van cake. Heb op papier een soort malletje getekend van de zijkant. Makkelijk voor de hoogte en de vorm uitsnijden. Dus als je van te voren weet hoe lang en breed hij moet zijn is het gewoon een kwestie van plakken cake stapelen totdat hij hoog genoeg is. Daarna naar vorm uitsnijden en goed afsmeren met bc.
Ik ben erg slecht in uitleggen op papier maar hoop dat het een beetje duidelijk voor je is.. Als je nog iets wilt weten hoor ik het wel.. :)

12

Re: Eerste 2 3d taarten

Nicole82 schreef:

Ik vind je tasje erg mooi, maar je Mack GEWELDIG!!
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat hij als inspiratiebron gaat dienen voor de verjaardag van mijn zoontje in januari  :o

Leuk leuk, een eer! :)

13

Re: Eerste 2 3d taarten

hele mooie taarten heb even een vraagje hoe heb je die print van lv op de tas gekregen

gr patty

14

Re: Eerste 2 3d taarten

fatiha1983 schreef:

hele mooie taarten heb even een vraagje hoe heb je die print van lv op de tas gekregen

gr patty

Dankjewel!
Ik heb de print op maat uitgeknipt en toen gewoon met wat eetbare lijm op de fondant geplakt.