Onderwerp: Klein & Fijn in polonaise (veel foto's dus!)
Even een kleine inhaalslag wat mijn cupcakes, koekjes en boetseerseltjes betreft, want tijdens de zomermaanden heb ik eigenlijk niets meer geplaatst. Maar ik heb niet stil gezeten, hoor. Dus ga er maar voor zitten, want het zijn nogal wat foto's:
Allereerst zomerse cupcakes met een toef, lekker luchtig geklopt. 
Vrolijke vlinderkoekjes, nog best een gedoe om dat goed in spiegelbeeld gespoten te krijgen, hahaha.
Voor een housewarming party waren de wensen huisjes, gereedschap (ivm zelfgebouwd huis) en landelijk (ze wonen nu in een landelijke omgeving). Dit waren de huisjes, geïnspireerd op het vogelhuisje van Felicitaartjes uit de Mjam Taart.
En dan nu het monnikenwerk: de ienie mienie spijkertjes, boortjes, hamertjes, kwastjes etc. (.....Euh.....zei ik monnikenwerk? Ik bedoel natuurlijk GEKKENWERK!!! Hahahaha!)
En de wens "landelijk" met koetjes en schaapjes:
Schaapje in close-up. (Achteraf bleek dit schaapje verdacht veel op de schaapjes van het spel Paniek in de Wei te lijken, hahaha.)
Speciaal voor de dochter des huizes een lief koetje:
En helemaal naar "ontwerp" van mijn jongste: vrachtwagenkoekjes (ik mocht beslist niet afwijken van zijn tekening!):
Heel wat anders, maar omdat het zo lekker is: gevulde koeken
Een aantal ideetjes zijn geïnspireerd op het forum, waarvoor mijn dank. En jullie bedankt voor het kijken!
,lijk me een hele klus al die boetsersels op de cupcakes en die GEVULDE KOEKEN
zucht-zucht,die doen gewoon zeer aan me ogen
,nou slik wel weer een paar x
!)
)
, maar ze zijn wel ontzettend gaaf geworden!
!