Re: PME 3 eindstuk..(een bijzonder en weinig gezien ontwerp) *foto update*
prachtig!!!!!!!!!!!!!!
http://taartenvancorry.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » PME 3 eindstuk..(een bijzonder en weinig gezien ontwerp) *foto update*
prachtig!!!!!!!!!!!!!!
mniek schreef:Lies schreef:Het is SCHITTEREND!!! Ik ben heeeel erg trots op je
![]()
En zoals ik gisteren al tegen je zei; Jij mag ook heel trots op jezelf zijn Lies!!! We hebben het toch aan jou te danken dat wij dit kunnen maken. Zonder goede en strenge juf was dit allemaal niet uit onze handen gekomen. Petje af dus voor Lies!!!! En een virtueel bloemetje erbji>>>
Ha ja deze "taartenjuf" (zoals ik Lies thuis noemde) is streng maar rechtvaardig
en veel te bescheiden
Lies is absoluut veel te bescheiden. En aan een strenge maar rechtvaardige juf heb je veel meer hoor.....
Stiekem een beetje trots...
Ahum... ik zou openlijk heel trots zijn en van de daken gillen hoe gaaf mijn taart was. Als ik het ooit voor elkaar zou krijgen om zoiets te maken.Hij is waanzinnig mooi. Ik hoop dat het 1 grote dummie is en dat je er dus nog heel lang naar kan kijken, vol trots!!
Het is inderdaad een dummie en hij staat op mijn kast te pronken. Iedere keer als ik er naar kijk dan ga ik toch een beetje gloeien van binnen. En mijn kinderen zijn ook al zo trots op mama....iedereen mag het horen...haha.
WAUW! Echt prachtig 
Annekehil schreef:mniek schreef:En zoals ik gisteren al tegen je zei; Jij mag ook heel trots op jezelf zijn Lies!!! We hebben het toch aan jou te danken dat wij dit kunnen maken. Zonder goede en strenge juf was dit allemaal niet uit onze handen gekomen. Petje af dus voor Lies!!!! En een virtueel bloemetje erbji>>>
Ha ja deze "taartenjuf" (zoals ik Lies thuis noemde) is streng maar rechtvaardig
en veel te bescheiden
Lies is absoluut veel te bescheiden. En aan een strenge maar rechtvaardige juf heb je veel meer hoor.....
Zeker weten!!!!!
mniek schreef:Annekehil schreef:Ha ja deze "taartenjuf" (zoals ik Lies thuis noemde) is streng maar rechtvaardig
en veel te bescheiden
Zeker weten!!!!!
Een cursus volgen bij iemand die het niet over weet te brengen en alles maar "best" vind...daar leer je niks. Bij Lies leer je juist een hele hoop...dat is mijn ervaring!
Annekehil schreef:mniek schreef:Lies is absoluut veel te bescheiden. En aan een strenge maar rechtvaardige juf heb je veel meer hoor.....
Zeker weten!!!!!
Een cursus volgen bij iemand die het niet over weet te brengen en alles maar "best" vind...daar leer je niks. Bij Lies leer je juist een hele hoop...dat is mijn ervaring!
Ik vind het heel fijn dat mijn werk gewaardeerd wordt! Dat geef me zeker de kracht om door te gaan. Wat het bescheiden betreft zo ben ik nou eenmaal, ik doe mijn werk en laat het aan de klant over om te zeggen wat ze ervan vinden!
waaaauuuuuw

ZOOOO HÉÉÉÉ!!!! Hij is prachtig, jij hebt een vaste hand zeg
!
Echt super wauw!!! Petje af!

Dank jullie dames!
wat een plaatje zeg dit zie je niet veel in nederland als bruidstaart het ziet er erg chique uit!!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » PME 3 eindstuk..(een bijzonder en weinig gezien ontwerp) *foto update*