1

Onderwerp: Tip: Puzzellijntjes maken..

Gisteren bij puzzellijntje vond ik het dunste lijntje van de sugargun nog te dik.
Het briljante idee kwam in me op om een 'gras/haar'plaatje in mijn sugargun te doen en toen had ik niet alleen dunne sliertjes maar ook gelijk VEEL... :Y  :Y

Misschien een volledig open deur ingetrapt  :s  :s  maar ik vond het bijzonder handig dat ik het bedacht...hahahaha  :Y
Dus voor degenen die dit net als ik ook nog niet wisten....doe je best... :lol:  :lol:

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

2

Re: Tip: Puzzellijntjes maken..

Had ik idd nog niet bedacht! Goeie tip, bedankt!Breken de sliertjes niet snel? Ga van de week mijn eerste blond puzzelplaatje maken. Kan ik het meteen uitproberen!

3

Re: Tip: Puzzellijntjes maken..

Celes76 schreef:

Had ik idd nog niet bedacht! Goeie tip, bedankt!Breken de sliertjes niet snel? Ga van de week mijn eerste blond puzzelplaatje maken. Kan ik het meteen uitproberen!

ik heb ze niet te lang gemaakt en toen met duim/wijsvinger eraf ge'pliekt' /geknikkerd..hahahah...of heel voorzichtig met mesje, maar dan ' plak je'  de bovenkant aan elkaar, of gewoon heel voorrzichtig beetje wiebelen en dan ' vallen ze' ..en dan uit elkaar schuiven..

dit wordt wel vaag he...? Als je bezig bent snap je wat ik bedoel..hahaha, ging goed bij mij, ik zal foto maken als taartje af is...

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

4

Re: Tip: Puzzellijntjes maken..

Zijn het dan geen hele korte stukjes?

5

Re: Tip: Puzzellijntjes maken..

Nou ja, puzzelplaatje op taartje 20 cm
Sliertjes zo'n10/15 cm...ging prima.... :Y

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

6

Re: Tip: Puzzellijntjes maken..

hahaha ge'pliekt' hahaha...

Ik heb geen sugargun, maar gebruik een knoflook pers...  die sliertjes zijn dan miss wel iets dikker ..?  :think:

7

Re: Tip: Puzzellijntjes maken..

Ehhh weet nie...heb geen knoflookpers...hahahahaha, gewoon proberen!!!, :Y  :thumb:

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

8

Re: Tip: Puzzellijntjes maken..

nu weet ik zeker dat ik een sugarcraft gun wil. ik vind de lijntjes bij de knoflookpers te dik.