1

Onderwerp: Ook al nieuw hier

Hoi allemaal,

Petra is mijn naam, 42 jaar jong ben ik, in 2012 20 jaar getrouwd en mamma van 2 kids van 14 en 9, en ik woon in Tirol/Oostenrijk.
Heb in NL een aantal cursussen gevolgd bij Marta Regtering in Anna Paulowna (ACDS, zit nu in A´dam geloof ik) en helemaal dol op het taartenwerk.
Helaas is er sinds onze verhuizing in 2005 naar Tirol de klad ingekomen, alhoewel ik ook hier wel wat gemaakt heb, maar dat is niet veel.
Nu is er weer genoeg rust in de tent om m´n geliefde hobby weer op te pakken, maar o, o, o, wat ben ik toch een hoop verleerd (Icing maken als belangrijkste punt).

Ik hoop hier veel inspiratie op te kunnen doen (en dat gaat lukken heb ik al gezien) en natuurlijk hulp bij mijn her-intredersgeklungel :)

lieve groet, Petra

Droom niet over het leven, leef je droom!
Petra

2

Re: Ook al nieuw hier

Nou, je hebt in ieder geval een passende forumnaam gekozen, haha! Leuk, weer een land erbij op het forum, we worden steeds internationaler.
Je hoop om inspiratie op te doen, dat gaat idd wel lukken, teveel zelfs! Heel veel kijk-, lees-, schrijf- en vooral bakplezier!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

3

nou je hebt heeeele mooie dingen geplaatst zag ik in de parades..dus het komt vast weer snel terug bij je... :Y  :Y

Heel veel plezier!!! :thumb:

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

4

Welkom en heel veel (bak)plezier!

5

ik heb ook al die prachtige creatie van je bewonderd, je legt de lat wel erg hoog hoor, van wat we van je kunnen verwchten. ;)

welkom! en veel plezier op deze site!

creatief met taart