Re: Wavy met swirls en weinig Baroque....
Schitterende creatie, erg mooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wavy met swirls en weinig Baroque....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Schitterende creatie, erg mooi!
Ik heb met mijn taart nog nooit een tweede pagina met berichten gehaald. Wat leuk al jullie reacties. Dank je wel.
Echt mooi gemaakt!
Ik vind m echt vet! In welke plaats heb je die workshop gedaan

Dank je wel. Leuk dat jullie hem zo mooi vinden. Enne, als je de workshop Swirly Baroque wilt volgen moet je even zoeken op het forum naar Mama Kaat. Karen Anne geeft de workshops op locatie op verschillende plaatsen in het land. Ik heb hem gevolgd in Veenendaal. Succes.
Hihihi, ik had hem even gemist vorige week, maar wat een superleuke swirly en heeeeerlijk kitch....ik hou ervan.
de eerste Swirly was wel bekleed met fondant, alleen de swirly baroque zelf is van marsepein. Het gaat dus wel
En uitprobeersels zijn zoooo leuk. Hoe denk je dat de swirly ontstaan is? 
En inderdaad, wat een prachtige plekken voor bloemen! 
Ja he, prachtige plek voor de bloemen.
Ik vind dat dus ook heerlijk, uitproberen en dan maar zien wat het word. Ik vind de swirly ook zo super leuk. Heb ook leuke reacties gehad van iedereen, dat wilde ik je nog steeds even zeggen! 
Ja he, prachtige plek voor de bloemen.
Ik vind dat dus ook heerlijk, uitproberen en dan maar zien wat het word. Ik vind de swirly ook zo super leuk. Heb ook leuke reacties gehad van iedereen, dat wilde ik je nog steeds even zeggen!
Jeee dat vind ik ook echt heel leuk om te horen
Dankjewel! 
Ik vinnum ook leuk!!! Gaaf gelukt hoor, lekker kitsch!
enneh, 2e pagina is verdiend hoor!
mamakaat; heel graag gedaan!
Eline25 dank je wel!
Ik word er bijna verlegen van.
Ik zag zelf de nodige schoonheidsfoutjes maar ja, ik denk dat iedereen wel kritischer is op zijn eigen werk.
Fantastisch mooi! Tjonge jonge, moet ik nog een hoop leren 
wat een supergezellige taart, ik zou hem zo bij mij op tafel willen.........heel mooi gedaan!
Thanks!!! 
prachtig hoor 
Dank je wel Corry 1969 
wauw...
Thanks! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wavy met swirls en weinig Baroque....