Re: eindstuk PME 2, Buddha!
Moooooooooooiiii !!!!! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » eindstuk PME 2, Buddha!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Moooooooooooiiii !!!!! 
Heeeeeeel erg mooi geheel zeg, en je bloemen zijn fantastisch!!
wat ontzettend mooi zeg!
Ohh ik zie 'm nu pas!! Ik vond het al jammer dat je je pronkstuk nog niet had geshowd!! Hij is prachtig en in het echt nog mooier als op de foto's!! Heeft Cleo hem al opgehaald
?
Groetjes Linda
wauw, schitterend. Zooo mooi 
Bedankt voor jullie lieve reactie!
Ohh ik zie 'm nu pas!! Ik vond het al jammer dat je je pronkstuk nog niet had geshowd!! Hij is prachtig en in het echt nog mooier als op de foto's!! Heeft Cleo hem al opgehaald
?
Groetjes Linda
Nou ik neem de tak zaterdag mee naar T&T om aan cleo te geven. maar inmiddels staat buddha al wel weer op zijn eigen plekkie 
Maar jij hebt je eindstuk niet hier geshowd of wel?
Bedankt voor jullie lieve reactie!
Linda Ravensbergen schreef:Ohh ik zie 'm nu pas!! Ik vond het al jammer dat je je pronkstuk nog niet had geshowd!! Hij is prachtig en in het echt nog mooier als op de foto's!! Heeft Cleo hem al opgehaald
?
Groetjes Linda
Nou ik neem de tak zaterdag mee naar T&T om aan cleo te geven. maar inmiddels staat buddha al wel weer op zijn eigen plekkie
Maar jij hebt je eindstuk niet hier geshowd of wel?
Nee heb ik eigenlijk nog niet gedaan...heb er nog niet eens een fatsoenlijke foto van gemaakt
Snel maar even doen!
Veel plezier zaterdag en doe Cleo de groetjes van mij.
Nee heb ik eigenlijk nog niet gedaan...heb er nog niet eens een fatsoenlijke foto van gemaakt
Snel maar even doen!
Veel plezier zaterdag en doe Cleo de groetjes van mij.
idd snel doen, hij was het showen waard!
jij komt definitef niet zaterdag? jammer, maar ik zal cleo de groeten doen!
Prachtig. Ook om er op deze manier een geheel van te maken met de Buddha! 
prachtige bloemen
Heel mooi!! Zit toch ook maar te twijfelen of ik misschien Toch wél z'n cursus wil doen 
Heel mooi!! Zit toch ook maar te twijfelen of ik misschien Toch wél z'n cursus wil doen
ik zeg doen! Ik zat voor mijn eerste PME ook erg te twijfelen maar ik vind het toch zó leuk om te doen 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » eindstuk PME 2, Buddha!