1

Onderwerp: Licious is nieuw hier

Hoi allemaal!

Ik kijk al een paar weken mee op deze leuke site! maar nu ben ik ook aan het bakken geslagen.

Wij zelf hebben een theetuin in het Noord-hollandse Andijk www.theetuindelibel.nl
En daar horen natuurlijk ook allemaal lekkere dingen bij, we hebben altijd al appeltaart, brownies,scones en andere taarten.
Maar nu zijn we ook overgestapt op de cupcakes, as. Weekend staan we op een Fair in Onderdijk, waar wij al onze heerlijkheden gaan proberen te verkopen. Met daar nu dus onze Cupcakes bij.

Sinds dat ik groot genoeg ben om bij het aanrecht te kunnen, sta ik al te bakken en te koken. Vroeger dat ik klein was, op zondag ochtend ( als mijn vader en moeder nog sliepen ) gingen de tandpasta en de macaroni door elkaar, om te kijken wat er dan uitkwam ( niks natuurlijk! helaas.. ) Daarna veel andere lekkere dingen leren koken en bakken.
Maar het versieren daarvan is nieuw voor mij, en dat wil ik nu graag onder de knie gaan krijgen, het is echt heerlijk als hobby. Om even uit de drukte te zijn, en alleen met je hoofd bij wat je aan het maken bent. Lekker met de handjes uit de mouwen leuke en mooie dingen maken.
Mijn voorgevoel zegt dat ik veel ga vragen hier, en lekkere alle forums ga af struinen voor leuke dingen. Nu ruikt het in huis lekker naar de Vanille cupcakes... daarna nog even wat kleine appeltaartjes erin. En morgen ochtend het leuk gaan versieren. Ik zal proberen om veel foto's te gaan posten met wat we allemaal gaan maken. En hoe de kraam er uitgaan zien dit weekend!

Hebben jullie misschien nog leuke tips in het Halloween thema? dan hoor ik ze graag.

Iedereen veel plezier bij het bakken en versieren.

liefs Licious

2

Re: Licious is nieuw hier

Heel veel plezier hier, en gewoon vragen he?? hahah
Veel succes komend weekend en we zien graag foto's!

halloween thema, ik kom niet verder dan botercreme op cc in ' bergje'  en dan wit fondant draperen met zwarte oogjes en mondje.

of pompoentjes van fondant puzzelen voor erop (of boetseren), of doodskopjes ofzo...

of gewoon een paar basic oranje en zwart...ook leuk!!

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

3

daar ga ik wat mee doen :) dankje wel...
foto's volgen!

4

Welkom en heel veel (bak)plezier!

Wij zijn van plan om naar Onderdijk te gaan. Als we er zijn kom ik zeker bij je proeven :)  :)

Veel succes en misschien tot snel.

Groeten Joyce

De nieuwe workshops staan online. Kijk op www.detaartenzaak.nl
Ambachtelijk en handgemaakt. De taartenzaak.

6

Wat leuk dat je er bent :)
Heel veel plezier op het forum en ook a.s. weekend  :)

Groetjes!

7

Ojeee nu heb ik wel heel veel waar te maken, als al die prof's langs komen! haha
maar hier mijn eerste foto's, Als er op of aanmerkingen zijn hoor ik het heeeel erg graag

Ps. het rose in het oor van de Bunny heb ik met fondant gedaan,omdat ik dat poeder nog niet heb

8

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/315742_297678196912493_100000109443802_1351900_843022078_n.jpg
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/321144_297678256912487_100000109443802_1351902_275636560_n.jpg