1

Onderwerp: en als je dan toch geen kasteel opdracht krijgt

en de taart beslist vierkant moet zijn en liefst zoals zandkasteel taart die ik eerder had gemaakt tjah dan maak je natuurlijk zoiets

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UJIP87AS.jpg

eigenlijk vind ik het helemaal niet leuk als er al wordt gezegd hoe de taart er ongeveer uit moet komen te zien. Liefst wordt ik met verjaardagstaarten helemaal vrij gelaten ook in de keus van de vorm.
Heb er dus torentjes op gemaakt om toch beetje kasteel uitstraling te krijgen en beide apparaten aangezet want disney prinsessen puzzelen zag ik niet zitten. Krijg slag van cricut beetje te pakken maar moet nog meer uit testen. Vind het wel een hartstikke leuk ding en ben er wel mee in mijn nopjes.
De tiara's en prinses, letters en hoek figuren rond print zijn uitgecricutterd  :D
Kreeg um helaas weer niet mooi op de foto vandaag want het is hier hartstikke donker weer.

Weer simpel gevuld met Zw.room en aardb. jam

Re: en als je dan toch geen kasteel opdracht krijgt

Leuk zeg, hoor zoveel wisselende verhalen over de cricut leuk dat jij er zo goed mee overweg kan. Krijg ik een beetje beter idee van de mogelijkheden.

Groetjes Petra

3 Laatst bewerkt door taartjejansen (04-10-2011 08:48)

1 keer is genoeg ging wat fout met versturen :o

Groetjes Petra

4

hij is leuk!

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

5

Heeeee wat gaaf !!! En wat lees ik nu: cricut????!!! En je hebt 'm ook al onder de knie, wat gaaf! Super gedaan!

Groet, Jolanda

6

Wat een schatje!

Life is what you make of it...