Re: Always on my mind...

Heel erg gaaf!

Groetjes Natasja!

27

Hartstikke bedankt zeg, voor nóg mee leuke reacties, wauw!! :D

Ricky schreef:

Hij is prachtig!
Mag ik vragen hoe je aan die silhouet komt?
Ik moet voor iemand een Anouktaart maken en dacht ook aan zo'n silhouet... maar kan er geen vinden.

Het Elvis plaatje heb ik via google afbeeldingen en dan de woorden 'Elvis' en 'stencil'. Ik heb net al eens even gekeken voor Anouk, maar ik kon niet echt wat vinden, dus ik weet niet of je er iets aan hebt. Het plaatje moet eigenlijk zo simpel mogelijk zijn... Succes ermee!!

Lieve groetjes!!
Kim

28

Geweldig  :Y

29

Hé leuk om nu de hele taart te zien, ik had een tijdje terug de lossen afbeeldingen al wel gezien.
Maar je taart is heel gaaf geworden!
Zeker een leuk compliment als ze daarna nog een dummy bestellen!

Heb ik gelijk ook een vraagje.....zoek jij naar een speciaal soort afbeelding op internet of bewerk je de foto's nog? Het duurt nog heel lang maar mijn vriend is in februari jarig en daar wil ik op deze manier wel taart voor maken met zijn favoriete artiest.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

30

Sandra-lala schreef:

Hé leuk om nu de hele taart te zien, ik had een tijdje terug de lossen afbeeldingen al wel gezien.
Maar je taart is heel gaaf geworden!
Zeker een leuk compliment als ze daarna nog een dummy bestellen!

Heb ik gelijk ook een vraagje.....zoek jij naar een speciaal soort afbeelding op internet of bewerk je de foto's nog? Het duurt nog heel lang maar mijn vriend is in februari jarig en daar wil ik op deze manier wel taart voor maken met zijn favoriete artiest.

Nee, dit zijn afbeeldingen die zo van internet komen. Ik heb wel even goed moeten zoeken naar Elvis, maar met woorden als 'stencil' of 'wallpaper' of zo iets, kom je al weer heel andere plaatjes tegen. Het kost even tijd, maar het is wel de moeite waard :Y  Hopelijk kun je vinden wat je zoekt :)

Lieve groetjes!!
Kim

31

Kimmie1984 schreef:

Nee, dit zijn afbeeldingen die zo van internet komen. Ik heb wel even goed moeten zoeken naar Elvis, maar met woorden als 'stencil' of 'wallpaper' of zo iets, kom je al weer heel andere plaatjes tegen. Het kost even tijd, maar het is wel de moeite waard :Y  Hopelijk kun je vinden wat je zoekt :)

Bedankt ik heb idd wat gevonden van "the Boss".
Maar eens een keer wat gaan oefenen voor het zover is  :s

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

32

erg mooi!

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

33

Kimmie1984 schreef:

Ricky schreef:

Hij is prachtig!
Ik moet voor iemand een Anouktaart maken en dacht ook aan zo'n silhouet... maar kan er geen vinden.

Het Elvis plaatje heb ik via google afbeeldingen en dan de woorden 'Elvis' en 'stencil'. Ik heb net al eens even gekeken voor Anouk, maar ik kon niet echt wat vinden, dus ik weet niet of je er iets aan hebt. Het plaatje moet eigenlijk zo simpel mogelijk zijn... Succes ermee!!

Dank je wel! Vanaf Dinsdag staat hij op het forum....

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

34

Ricky schreef:
Kimmie1984 schreef:

Ricky schreef:

Hij is prachtig!

Dank je wel! Vanaf Dinsdag staat hij op het forum....

Leuk! Ben benieuwd!!!

Lieve groetjes!!
Kim

35 Laatst bewerkt door OudeTaart (07-11-2011 11:04)

Elvis has entered the building!! En fans zijn er klaar voor!  :D
Erg mooi gemaakt!  :)

36

Fantastisch, echt heel erg mooi  :Y

Droom niet over het leven, leef je droom!
Petra

37

WAUW!!!! Heel erg goed gelukt  :thumb:
Ben zelf ook een grote Elvis fan  :Y

Fantastisch!!!!!