Onderwerp: Een kleurijk en ultra hip aapje !!!!!
Ja hoe moet ik het anders uitleggen
.
Het aapje is van Paul frank en of hij een head phone op kon krijgen ...
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ...

of hyve sprookjestaarten
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een kleurijk en ultra hip aapje !!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ja hoe moet ik het anders uitleggen
.
Het aapje is van Paul frank en of hij een head phone op kon krijgen ...
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ...

ik vind het een leuke vrolijke stapel.
leuk gedaan
Wat een leuke taart. Ik moet volgende week ook een Paul Frank taart maken voor mijn kleinzoon.
Ik hoop dat de mijne ook zo leuk wordt.

Ook errug leuk!!! Zeker een hippe variant van Paul Frank!
Leuk! Lekker kleurrijk!
Leuke vrolijke taart 
Ik vind hem zeker erg kleurrijk en ultra hip aapje!!!!!
Erg leuk hoor!

mooie vrolijke gekleurde stapel
Oooh leuk! Ik ben zelf al jaren weg van Julius (zo heet dit aapje) en deze met headphone staat ook op een aantal van z'n t-shirts enzo. Echt erg mooi geworden! En die kleuren zijn helemaal leuk!
(Ik heb trouwens m'n nichtje aangestoken met m'n Julius-tic ds nu ga ik volgende maand voor haar verjaardag me ook eens flink uitleven met Julius... heb er nu al zin in
)
Erg leuke taart en mooie kleurcombi!
Leuk! 
Bedankt !!!
Oooh leuk! Ik ben zelf al jaren weg van Julius (zo heet dit aapje) en deze met headphone staat ook op een aantal van z'n t-shirts enzo. Echt erg mooi geworden! En die kleuren zijn helemaal leuk!
(Ik heb trouwens m'n nichtje aangestoken met m'n Julius-tic ds nu ga ik volgende maand voor haar verjaardag me ook eens flink uitleven met Julius... heb er nu al zin in)
Hahahaha kijk eens aan weer wat geleerd ik kijk erg uit naar jouw taart !! groetjes sam
geweldig!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een kleurijk en ultra hip aapje !!!!!