Onderwerp: weer een boel geleerd bij Wendy....
Het was een pittige dame om te maken die prinses Tiana maar ik ben best trots op het resultaat.
Bedankt Wendy, ik heb een boel geleerd en het was ook erg gezellig!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » weer een boel geleerd bij Wendy....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het was een pittige dame om te maken die prinses Tiana maar ik ben best trots op het resultaat.
Bedankt Wendy, ik heb een boel geleerd en het was ook erg gezellig!
Super!!!!
Leuk he.... Ik vond alleen die handen vreselijk moeilijk...
onwijs .leuk ,hoop dat de volgende ronde bij wendy optijd ben met inschrijven ,want dit wil ik ook graag een keer doem
Leuk he.... Ik vond alleen die handen vreselijk moeilijk...
Handjes vond ik meevallen, gezicht was voor mij het moeilijkst!
Maar ben wel blij met deze prinses Tiana!
onwijs .leuk ,hoop dat de volgende ronde bij wendy optijd ben met inschrijven ,want dit wil ik ook graag een keer doem
Ja dat is idd wel lastig, op het moment dat de nieuwe workshops online staan, zijn ze heel snel vol.
Wendy vertelde wel dat ze ook regelmatig afmeldingen krijgt dus het heeft zeker zin om je op de reservelijst te laten zetten.
Succes!
Volgens mij zijn mijn grote Hollandse handen niet geschikt voor dit priegelwerk. Wel knap zeg
toppie
Dank jullie wel voor de leuke reacties weer!
Het fijne bij zo'n workshop is dat je het 'wiel' niet meer hoeft uit te vinden.
Even leren dat je in dit geval ongezien een stokje in het handje en de onderarm moet steken om het goed op z'n plek te laten zitten.
Maar eh....zoethoudertje.....hoe bedoel je niet geschikt, jij kan er zelf volgens mij aardig wat van , van dat priegelen!
prachtig hoor!
wat prachtig zeg!!
mooi! Ik had deze ook gedaan, maar bij mij had ze een beetje ruzie met de kikker
Erg mooi, ik heb dit vaker voorbij zien komen. Zo leuk!
mooi! Ik had deze ook gedaan, maar bij mij had ze een beetje ruzie met de kikker
Ach in de beste huwelijken komt wel eens een beetje ruzie voor
Prachtig!
Thanks
Ze is beeldschoon geworden!
Ik hoop ook dat het me zal lukken om voor komend jaar een workshop plekje te bemachtigen bij Wendy.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » weer een boel geleerd bij Wendy....