1

Onderwerp: Hoe grote hoeveelheid mmf maken?

Misschien een stomme vraag maar ik ben nu vanalles aan het bedenken omdat het hier allemaal wat lastig gaat. 5 Kilo fondant kost me 48 euro  :s  nu kan ik vanuit spanje vastland of nl bv bestellen maar het word/blijft zo moeilijk omdat de duane alles eruit haalt, ik ervoor extra moet betalen, het heel lang duurt dus zo een goede optie is dat ook niet..

Mmf heb ik wel vaker gemaakt maar vind het een rot klus maar nu bedenk ik me dat er misschien toch een mogelijkheid voor is, hoe maken ze dit voor de verkoop? zou zo een grote deeg machine er goed voor zijn?

Re: Hoe grote hoeveelheid mmf maken?

Hoi,

Je kunt het ook zelf maken:
http://www.lilotaart.nl/HowTo.aspx Zijn er wel marshmellows bij jullie te koop?

3

ja roze haha, maar die kan ik wel importeren, kwa gewicht ook veel goedkoper maar het zelf maken vind ik vreselijk, dus het kneden ervan en vroeg me af of zo een machine er goed voor zou zijn. mijn kennie zou dat niet aankunnen

4

Je kunt het ook in een broodbakmachine kneden blijkbaar:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=166539

Dat is misschien wel handig als je grotere hoeveelheden wilt maken.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

zo'n deegmachine lijkt me wel kunnen, maar die echte professionele machines zijn niet echt goedkoop ;) (ik heb er vorige week nog kwijlend boven gehangen :+ )

de broodbakmachine is misschien wel een goede optie, ik kan het niet proberen voor je, heb hem laatst bij het grofvuil gezet wegens niet gebruiken :grr:  :grr:

I never met a calorie I didn't like....

evelien1001 schreef:

ja roze haha, maar die kan ik wel importeren, kwa gewicht ook veel goedkoper maar het zelf maken vind ik vreselijk, dus het kneden ervan en vroeg me af of zo een machine er goed voor zou zijn. mijn kennie zou dat niet aankunnen

Hoi,

Zo'n keukenmachine kun je er inderdaad niet voor gebruiken hoor, dan gaat ie stuk!

7

De broodbakmachine is ideaal.
Eerst invetten met crisco.
Poedersuiker erin.
Marshmallowpapje en evt. kleurstof erbij en maar laten kneden.
Had laatst vrij snel en vooral gemakkelijk 1,2 kg blauwe fondant.
Succes ermee!
Groeten Anne