1

Onderwerp: Welkom guiliano

Mijn lieve petekindje is eindelijk geboren en ik had deze taart voor hem gemaakt, het is pas me 8ste taart, en het waren 2 gevormde taartvormen van de ikea, en nu lijkt me taart extra gebobbeld  :s
Ik krijg ze nog niet zo strak als de meeste maar door die vormen vind ik mijn taart er nog slordiger uit zien.
Het is mijn eerste stapeltaartje en hij is groen met blauw omdat zo ook de kraambedankjes zijn (cupcakes met ster en baby erop, die zal ik straks bij klein en fijn plaatsen)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DOF3DCUI.jpg

2

Re: Welkom guiliano

ik vind hem helemaal leuk... :Y  :Y  :thumb:

en niet om je te pesten ofzo..maar ik vind die groene baby helemaal ' star wars' ..hahaha...hij is gewoon tof!!
...maar wel groen..hihihihi :lol:

en ik snap dat je hem groen hebt vanwege de kraambedankjes...maar een groene baby...hihihi, super!!

en nu heel serieus!
ik vind het echt grappig en zit je niet uit te lachen ofzo! :(  :(
ik weet dat dingen per tekst nog al eens ' verkeerd' kunnen vallen en dat is dus absoluut de bedoeling niet!!  :nooo
Dus ik hoop dat je het ook niet verkeerd opvat..want dan begin ik nu vast met excuses...

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

3

wel apart hoor een groen babytje is weer een keer wat anders hahaha

4

Whahahahahaha mijn zusje heeft alles groen/blauw voor de kleine en dus wilde ze de cupcakes ook zo, dus heb ik blauwe en groene babytjes gemaakt hahahahahahahaha.

Tja de klant is koning he hahahahahahahaha

En nogmaals ik ben niet zo snel op me tenen getrapt en al helemaal niet van jou Ilucya want ik heb al meerdere reacties van jou gelezen en jij bent volgens mij zo'n heerlijke flapuit, dus ik neem alles met een korreltje zout,goed? hihihihi

5

heel leuk! :Y

6

x-linnie-x schreef:

Whahahahahaha mijn zusje heeft alles groen/blauw voor de kleine en dus wilde ze de cupcakes ook zo, dus heb ik blauwe en groene babytjes gemaakt hahahahahahahaha.

Tja de klant is koning he hahahahahahahaha

En nogmaals ik ben niet zo snel op me tenen getrapt en al helemaal niet van jou Ilucya want ik heb al meerdere reacties van jou gelezen en jij bent volgens mij zo'n heerlijke flapuit, dus ik neem alles met een korreltje zout,goed? hihihihi

graag!!!!  :lol:  :lol: want idd..ik typ veel sneller dan ik denk en de verzendknop is ook altijd al ingedrukt voor ik nagedacht heb...maar zoals eerder gezegd..ik wil niemand kwetsen!!  :nooo  :nooo

Dus zoutvaatje erbij..dan komt alles goed!!!  :lol:  :lol:

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!