26

Re: Wanneer piemel voor collega starten??

Nou hij staat te drogen hoor..... :lol:  :lol:

ik woon in ons dorpje zowat naast Coop. Ik vanmiddag bij de kassa, zegt die dame (ik ken haar best goed) ' meid wat ben je aan het klussen' ...er waren geen klanten aan de kassa dus ik dacht ' ik kan het woord piemel wel zeggen' ..dus wat zeg ik?

Nou meid, leuk, ik heb een piemel geklust en die staat nu hard te worden in mijn boekenkast!....

ehhhh..pas toen zij onder haar kassa rolde van de lach en de eigenaar van de winkel voorbij liep, mij vriendelijk groette maar heel vreemd naar me keek..hoorde ik mezelf in mijn hoofd deze zin gewoon heel ' normaal'  zeggen..... :o  :o  :s  :s

erg blij dat er geen andere klanten bij de kassa stonden.... :Y  :Y  :Y

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

27

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  ik rol echt van mijn stoel nu

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

28

he,he,net te laat.
ik wilde je al komen helpen met boetseren. O-)  :lol:  :D

groetjes yvon

29

hahahaha....zit ik om 19,30 dinsdag dat ding te klussen...komt zoonlief van 6 voorbij , ' wat maak je mam' ? dus ik zeg ' iets voor een vriendin' ...
ik mijn hand er al overheen enzo ..beetje afschermen, loopt ie weer langs...MAAAAM, ik weet wat je maakt...dus ik  ' oh jee' , nou wat dan?..zegt ie..

een PADDESTOEL!!! helemaal trots..dus ik:

JAAAAAAA je hebt gelijk!!!!!!!!! :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  en hem toen naar bed gebracht.... :s  :s
(daarom staat ie nu hoog in de boekenkast, hij kan hem niet zien..wahahaha)

Grtls Irene

30

Een paddestoel. Geweldig! Ik heb tranen in de ogen van het lachen.

31

Nokkie schreef:

Een paddestoel. Geweldig! Ik heb tranen in de ogen van het lachen.

tis blijkbaar maar net wat je erin ziet...maar vrienden die langskomen vragen echt aan mij ' wat doet die piemel in je boekenkast' , dus hij lijkt wel ...gelukkig...hahahaha :Y

Grtls Irene

32

Hahahaha, doet me denken aan mijn zoontje. In de snoepwinkel stond een chocoladepiemel, vraagt ie "oh, mam, mag ik zo'n grote chocovinger?"  :lol:   :lol:

Maarre, om op je vraag(die allang beantwoord is) terug te komen: Als je een goede relatie hebt, kan je beter helemaal niet starten met de piemel van een collega  :P   :lol:   :lol:   :lol:   :lol:   :lol:

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

33

Katja1604 schreef:

Hahahaha, doet me denken aan mijn zoontje. In de snoepwinkel stond een chocoladepiemel, vraagt ie "oh, mam, mag ik zo'n grote chocovinger?"  :lol:   :lol:

Maarre, om op je vraag(die allang beantwoord is) terug te komen: Als je een goede relatie hebt, kan je beter helemaal niet starten met de piemel van een collega  :P   :lol:   :lol:   :lol:   :lol:   :lol:

ja maar katja, ik doe het niet stiekem, mijn man vind het prima!! :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Grtls Irene

En? Kan 'ie al gepost worden?

Ik ben erg benieuwd hoe meneer geworden is! :D

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

35

nee, hij is naar voorbeeld van Claud (alvast dank) en ik las hier dat ik tijdig moest starten want hij heeft wel even ' uithard-tijd' ..(alles klinkt smerig in dit verband... :s )

ik hoef hem pas volgende week een keer te leveren....hahahaha

Grtls Irene

36 Laatst bewerkt door Taarterataaa...! (03-10-2011 15:56)

Nou we wachten af! Laat 'm dan eerst maar lekker uitharden!  :+

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

37

jaja, ben ik druk mee bezig.... :lol:  :lol:

Grtls Irene

38

:lol:  :lol:  echt als ik sjaggie ben ga ik gewoon dit topic nog een keer lezen

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

39

marijetje schreef:

:lol:  :lol:  echt als ik sjaggie ben ga ik gewoon dit topic nog een keer lezen

hihihi, ohhh dit is eigenlijk een heel therapeutisch topic ??? dat is goed om te horen...wahahaha :lol:  :lol:

Grtls Irene

40

ja echt wel lach me elke keer weer een kriek nou ben ik niet vaak sjaggie maar als ik het ben doe ik het wel goed. gebeurd meest maar eens in de maand :lol:  :lol:  O-)

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

41

hihihi, nou mail me dan rond die tijd van de maand, misschien krijg ik je er wel met onzin uitgemeeld....hihihihihi

Grtls Irene

42

Jongens...de tranen lopen me hier over de wangen!!! :lol:
Wat een humor!!!

Ik werk zelf in een bakkerswinkel en daar hebben de banketbakkers laatst een piemelotje van 1kg!!!! gemaakt! Helemaal in zilverkleur!!! Ook die stond er keurig bij! ;)

En een paar jaar geleden hadden we een abraham-boterkoek waar een piemel op moest!!! Ik lig nog steeds in een deuk als die klant de winkel in komt!!

Oja..en nu ik toch bezig ben: Vorig jaar kreeg een vrouw (ook 50 jaar) een enorme taart van haar man met fotoprint, Nou is dat niet zo gek, maar ze stond er zelf op met de benen wijd en ik doorzichtig gehaakt minijurkje!!! Whoehaaa!! :lol:  Ook de bakkers hadden het niet meer! Tja...zo ga je toch ineens heel anders tegen een keurige mevrouw met een halfje bruin aankijken ;)

Maar eh...succes met de piemel! Dat gaat geheid inslaan als een bom!

Gr. Marjon

Groetjes van Marjon

43

Ilucya schreef:

jaja, ben ik druk mee bezig.... :lol:  :lol:

Uhm....... hij stond toch al hoog op je kast???

:lol:  :lol:  :lol:

"For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness."