51

Re: Bakels....wat 'n drama zeg....

Wat ik niet snap is dat deze emmers nog steeds verkocht worden en nog steeds niet uit de winkels gehaald zijn.

Zoals ik al eerder vermelde heb ik ook eens zo'n emmer gehad, hartstikke zacht en dun. Op het forum las ik toen ergens het antwoord: Te vers !!

Uiteindelijk heb ik het toen 'opgelost' door het te mengen met funcakes, want zo'n hele emmer weggooien vond ik veel geld. Ik was wel blij toen de emmer op was.

Het is dus best al een tijdje aan de gang en nog steeds zijn de emmers te koop. Vind ik een slechte zaak.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

52

Als het goed is worden ze nu ook niet meer verkocht. De vertegenwoordiger zei dat hij DLT zou bellen om ervoor te zorgen dat deze lichting niet meer verkocht zou worden.
Ik wist niet dat dit al eerder ook gespeeld heeft.
De nieuwe emmer is prima. Gisteren had ik 'n klein stukje blauw gebruikt die met de oude emmer gemaakt is en ik merkte het gelijk. Ik heb alle restjes wat ik met de oude emmer gemaakt heb gelijk weggegooid!

Ik heb mijn emmer in september gekocht. Toen was hij dus al 3 maanden oud, dat is eigenlijk toch ook niet goed? Dan is er al 'n kwart om van de houdbaarheidsdatum. Is dat altijd zo?

53

Niet iedereen koopt (alleen) bij DLT shop. Bakels zou een bericht moeten sturen (en misschien hebben ze dat wel gedaan hoor) naar al hun afnemers over die emmers.

Mijn emmer had ik al half juli gekocht, aangezien mijn bruidstaart voor 8 augustus was.

@ Antwanette: hoe ver de houdbaarheid al verstreken is, is natuurlijk afhankelijk van hoe snel de verkoop in de (web)shop van jouw keuze gaat. Op zich zie ik niet het probleem dat er al 3 maanden verstreken zijn. Tenzij iemand heel weinig taarten maakt en dus heel weinig gebruikt. Maar dan zie ik het nut van een 5kg emmer toch al niet zo.

~ Never waste a good crisis... ~

54

Pfff en ik me maar afvragen waarom ik toch steeds zo'n ruzie had met die fondant! Precies dezelfde klachten als hierboven reeds genoemd, vanavond maar eens even contact met Bakels opnemen!

Sweet as sugar and everything nice

55

Ik heb gisteren dus een mail gestuurd en ik werd vanmiddag al gebeld door Bakels.  Ze willen me een nieuwe emmer geven (ondanks dat ik bijna alles al op had) en of ik thuis was vanmiddag. Nou helaas niet, maar ze wilden het ook wel bij de buren afgeven.
Echt een super service!

56

ik had een kilootje zwart vorige maand, had nog nooit met bakels gewerkt en vond het dramaspul...net kauwgom..
maar ik heb het gemengd met funcakes en toen kreeg ik het om de taart, maar ik zou niet gauw bakels bestellen, maar als ik dit topic zo volg, dan ligt het echt aan een batch geloof ik en niet aan de normale kwaliteit van bakels??

mmm...ga ik weer twijfelen..hihihi

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

57

Hoe het met de zwart zit weet ik niet. In het voorjaar had ik een kilo zwart en rood gekocht en dat was (toen het kouder was) prima te verwerken. In augustus was het zwart een drama maar dat kan dus ook aan het weer gelegen hebben.  :think:

In elk geval koop ik voor rood en zwart geen Bakels meer. Ik had voorgekleurd grijs van Regalice en dat beviel mij ook heel erg goed. Vooral ook omdat dat er in een pakje van 250 gram was.

Voor het wit geef ik Bakels graag nog een nieuwe kans. Zeker met een volle nieuwe emmer. ;)

58

haha ik ben dus niet de enigste die zich er aan geergert heeft
Had het er net met een mede forumster over om hier eens een topic te openen maar er staat er al 1
Ik had ze bij bouwhuis besteld maar ze zijn niet van juni
Nu twijfel ik of ik nog nieuwe bestel want wilde er stuk 4 bestellen nu,maar als ik weer van die zooi krijg

If life gives you lemons, make lemonade!

59

Toen ik vanavond uit mijn werk kwam stond er een nieuwe emmer Bakels fondant in de keuken!
Ik vind het echt super zo goed als ze daar een klacht oppakken, daar kunnen sommige bedrijven écht wel wat van leren!  :thumb:

60

Ik maak dus niet zo heel veel taarten maar had er vorige maand een aantal in één week vandaar dus de emmer van 5 kilo. En was het beu om telkens voor 1 kilo een bestelling te doen met verzendkosten.
De komende weken heb ik er niet zoveel dus hopelijk gaat hij niet te lang staan. Temeer omdat ik nog meer fondant heb staan....

61

Vind ik ook!! De service is echt heel goed, daar kunnen inderdaad heel veel bedrijven nog iets van leren  :Y !!