Onderwerp: Mijn eigen verjaardagstaartenparade, met mijn eerste puzzelplaatje!
Zaterdag was het 7 weken geleden dat ik mijn eerst taart heb gebakken... En zondag was ik jarig! Dus kon ik voor mezelf taarten bakken! 
Ik heb inmiddels (als cadeautje voor mezelf) een grote nonstickroller gekocht, en oooooo, wat is dat een verbetering!
Geweldig!
De foto's zijn niet helemaal super, het was 's avonds en de flits was nogal fel. Tot overmaat van ramp waren de batterijen ook nog eens leeg, en natuurlijk geen reserve in huis!
Deze taart is gevuld met een laag oreokoekjescrème (die maak ik trouwens met botercrème... Vind ik zelf lekkerder dan met slagroom) en een laag Bonbonbloccrème. Hij is afgesmeerd met vanillebotercrème.

Vervolgens mijn allereerste puzzelplaatje! Wat een gedoe zeg! En tussendoor ben ik op de één of andere manier ook nog mijn knifetool kwijtgeraakt 
De taart is gevuld met een laagje knapperige witte chocolade, met direct daarbovenop bananenvulling. De tweede laag was Dulce de Leche, en hij is afgesmeerd met koffiecrème. Zooooo heerlijk, dit is mijn nieuwe favoriete combinatie!
M'n tietjes glimmen wel een beetje, en op de foto lijkt de één groter dan de ander, dat was me in 't echt niet opgevallen..

Tot slot de taart die ik voor mijn collega's heb gemaakt. Door de warmte van gisteren werd het fondant heel slap, zeer frustrerend! Maar uiteindelijk ben ik best tevreden. Hij is gevuld met een laag oreokoekjescrème en een laagje bosvruchtencrème. Ik ben nogal zenuwachtig voor de uiteindelijke smaak, ik hoop niet dat de bosvruchtencrème te zuur is geworden... 't Is natuurlijk wel een soort reclame he, bakken voor je collega's 
Ow, en het rupsje staat nog niet op de grote foto, die heb ik later nog toegevoegd. En niet gezien dattie een deuk op z'n hoofd heeft, haha!

Over twee weken ga ik een workshop volgen bij Maartje Blankert, ik hoop dat ik dan leer hoe ik strakker kan bekleden! En ik wil nog graag mooie bakvormen, gebruik nu springvormen.
Feedback is altijd welkom