1

Onderwerp: icing sheet

Mijn beste kameraad is in oktober jarig. Nu is ie pas papa geworden. Dus leek een taart met een foto van hem met zijn zoontje mij wel wat. Ik had gedacht aan een icing sheet. Dat kan niet op slagroom he?
Moet dat dan op boter creme?
Of kan het ook op marsepein of fondant? Ik heb fondant in huis, geen marsepein. En kan ik er dan wel slagroom omheen spuiten?
Heel graag tips, want het moet een hele mooie en toffe verrassing voor hem worden
Alvast bedankt

2 Laatst bewerkt door susanvanswaaij (20-09-2011 18:52)

Re: icing sheet

Bij gebruik op slagroom: vlak voor consumptie aanbrengen

Ik heb vorige week mijn K3-icingsheet op fondant geplakt, een klein beetje eetbare lijm of druppeltje water in de hoekjes is genoeg. Heb er daarna bloemetjes omheen gemaakt zodat je de rand van de sheet niet meer zag.

3

Nog meer mensen tips?
Ben een beginneling en niet zo goed

4

Niet te lang van tevoren op de taart leggen, taart met heel weinig slagroom afsmeren, dan laagje marsepein, Dan sheet erop. rondom sheet de taart verder leeg laten en daarop slagroomtoeven spuiten. Dus zo min mogelijk contact van sheet met slagroom :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

En met frosty?

6

Gewoon de foto op een frosting sheet printen, blijft prima, een slagroom taart maak je toch niet te ver van te voren

Veel plezier ermee
Groetjes Lizzie

www.koekiekoekie.nl. Koekje erbij?

7

waarom niet lekker afsmeren en decoreren met botercréme. is geschikter met icing sheet en merengue botercréme eet je je vingers ook nog es bij op

8

Bedankt voor alle tips

Icing sheet vlak voor gebruik erop doen en dan een laagje poedersuiker strooien daar waar de sheet komt dan gaat het goed..

10

dank....

11

dank. :)