1

Onderwerp: Stapelgek werd ik er van....

pfff, dat viel nog even vies tegen :o .....
Maar heb wederom een hele hoop geleerd,... vooral hoe het niet moet!
Gelukkig was deze taart een kadootje, want als ik hier geld voor had moeten vragen,... dan had ik helemaal overnieuw begonnen....

Wat een gezweet zeg! Niet alleen van mij, maar nog veel meer van de taart!!! Heb hem uiteindelijk in de koelkast afgewerkt.....
Zelfs mn koelkast stond te zweten :mad: !!!

Voorde taarten zal ik blij zijn als we ander weer krijgen :P

Anyway de taart was voor Daimon die 1 jaar werd!
Vorig jaar had ik voor hemde superbabycc's gemaakt. Daimon werd geboren met een zeer ernstige hartafwijking, heeft de eerste maanden van zijn leven in zeer kritieke toestant in het zh gelegen....
Nu zijn we een jaar verder en ja daar hoort dat zeker een mooie taart bij!
Het was dus al het vloeken waard em voor zijn eerste verjaardag een leuke taart te maken;)

Hier is ie dan!!

https://lh4.googleusercontent.com/-h7mZo0qXeIU/TogTV0WoqII/AAAAAAAAA7c/rctBvTxRQPQ/s720/2011-10-30.jpg

Bedankt voor het kijken!!

2

Re: Stapelgek werd ik er van....

Ik vind hem helemaal super!

3

wat een gave taart!!! :Y  :Y

maak HOE maak je een taart IN de koelkast af??? ik lees dat wel vaker...en dan denk ik: ' er is teveel irene en te weinig koelkast' ..... :s  :s  :s
:lol:  :lol:

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

4

Ziet er harstikke leuk uit!!!!! Met warm weer blijf je het zweten houden , je kunt de taart ook afwerken buiten de koelkast met de ventilator erop...dat scheelt iets :)

5

wat gaaf! wat een werk zeg
maar je hebt er eer van hoor  :thumb:  :thumb:

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

6

wauw prachtig!

Life is what happens to you, will you'r busy making other plans...

7

het was dan zweten maar het resultaat is prachtig , zeker met het verhaal er achter , en een heerlijk lui konijn hihihi :Y

rollin rollin keep that fondant rollin ........role out whoeha =D

wat een prachtige superstrakke blokken! geloof me, ik weet wat je hebt doorgemaakt. ik heb ook kort geleden een blokken toren gemaakt, niet te doen gewoon en maar foeteren (op mezelf vanwege het domste idee van 2011)

heb je ze ook vlak per vlak bekleed? en hoe groot waren jouw blokken?

liefs marieke

9

Hallo,

Ik ben nieuw op het forum (sinds een half jaartje aan het taarten, maar veeeeeel te weinig eigenlijk, nu een taart op 8 gemaakt en zo'n 100 cupcakes) en dacht, eens even kijken wat anderen zoal maken.

Jouw taart was de eerste die ik zag en mijn mond viel open!!! Wauw, wat een supertaart zeg!!!! Wat ontzettend knap en zeker heeft dit 1 jarige hummeltje een supertaart verdiend na zo hard knokken in het ziekenhuis!

Groetjes Ilse

10

mariekepieke schreef:

wat een prachtige superstrakke blokken! geloof me, ik weet wat je hebt doorgemaakt. ik heb ook kort geleden een blokken toren gemaakt, niet te doen gewoon en maar foeteren (op mezelf vanwege het domste idee van 2011)

heb je ze ook vlak per vlak bekleed? en hoe groot waren jouw blokken?

Hahaha ja een crime is het:P

Ik heb 2 zijdes tegelijk gedaan. Ik wilde eerst de randen bestrooien met gekleurd suiker, maar ik kwam er achter dat dat hemniet gin worden.... Maar toen waren de randjes inmiddels al wat gehard, dus kon ik ze niet meer mooi afwerken........
Dat zal ik de vlgende keer dus helemaal anders doen;)
Ook zal ik de volgende keer zorgen voor een goed formaat bablik,.. wordt het denkik ook een stuk makkelijker van.
Mijn blokken waren ongeveer 7 cm (denk ik)

11

Alemaal bedankt voor de leuke reacties!

@irene,.. ik heb een extra koekast, alleen voor mn taarten. Dus dan heb ik wat extra ruimte over om me te bewegen:)
In het volgende huis neem ik een walk in fridge:D

12

Superleuk geworden! Echt een schattige mooie taart voor een stoer jochie ;-)