1

Onderwerp: Patidess caramel door het beslag doen ?

Ik heb een vraag:

Ik wilde graag wat cupcakes bakken en ik vroeg me af of ik daar ook patidess caramel doorheen kan doen en dat mee bakken ?
Of is dat niet lekker / kan dat niet ?

Wie heeft er ervaring mee ?

2

Re: Patidess caramel door het beslag doen ?

ik heb er geen ervaring mee maar ik heb weleens begrepen dat dat niet terug te vinden is en dat je voor het meebakken beter de olies van lorrann kan gebruiken.

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

3

kan wel, maar je hebt wel iets meer nodig idd. paar flinke theelepels.

4

Ik doe het ook wel eens  :Y  ik doe gewoon een scheutje en dat is erg lekker al zeg ik het zelf

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een goed 2012!!

Ik heb het geprobeerd en het was best lekker :)
Halve eetlepel gebruikt voor zes cupcakes..

6

Jij ook al aan het proberen :)
Heb ik vandaag ook gedaan, 4 smaken;
- Bailey's-chocoladecupcakes,
- Amaretto-cupcakes met stukjes bitterkoekjes,
- Banenencupcakes,
- Pina Colada-cupcakes met kokos en stukjes ananas.

De eerste 3 zijn goedgekeurd als smaak  :9  :9  en de 4e weet ik nog niet, die is nu aan het afkoelen. Maar dat laat ik morgen wel weten :D

7

Vanessa,
Doe je de drank gewoon door het beslag????

8 Laatst bewerkt door vanessa1982 (03-10-2011 17:22)

Yep. Ik heb het gewoon geprobeerd en dat gaat goed. Alleen die met stukjes ananas (uit blik) en stukjes banaan zijn een beetje ingezakt en daardoor los gelaten van het papiertje. Verders zijn ze allemaal keigoed gelukt en smaken ze erg goed, vooral die bailey's-choco en amaretto-bitterkoekjes  :9
Ik wilde eigenlijk ook met caramel proberen, maar dan met van die chocolaatjes van werthers (die met een zachte caramelvulling). Helaas vond ik ze niet meer terug in mijn keukenkastje, ik denk dat er een kaboutertje (lees: manlief) lekkere trek had ;)

By the way, nog even een update: ook die pina coladacupcakes zijn erg lekker  :9  :9

Ik ga ze vanaaf nog ff decoreren en dan komt er wel een foto in het juiste topic.