Onderwerp: My Big Fat Cypriot Wedding!~Voor wie mijn column in de Mjam leest ;)
Voor degenen die mijn column in de MjamTaart Zomer 2011 gelezen heeft, het gaat er in Cyprus nogal anders aan toe op bruiloften dan in Nederland ( understatement
).
Toen mijn lieve colega en vriendin Maria ging trouwen, en ik mocht de bruidstaart maken ( Mijn tweede pas, in 5 jaar taarten maken
) Nu is Maria typisch een meid die inderdaad iedereen kent, en zo ook haar George, en haar ouders, EN zijn ouders Maar toen het bruidspaar eigenlijk aangaf een kleine bruiloft te willen met alleen een diner voor 250 gasten, gingen beiden ouderparen in protest. Er moest en zou een grote bruiloft komen. Ok, zei ze, maar dan doen we het zo: Ik ga niet na 3 1/2 uur handen schudden van jan en alleman en daarna nog eens een diner met de mensen waar IK feest mee wil vieren, dus op donderdag was het huwelijk in de kerk en de receptie ( 2000!!! uitnodigingen waren uitgegeven, dus reken maar op zeker 3000 handen schudden
), en op vrijdag avond een supergezellig, topfeest diner met een relaxte en uitgeruste, stralende bruid! Slimme meid 
Voor de receptie een kleine taart, eigenlijk alleen voor het aansnijd-moment:

( De voorkant moest ik natuurlijk uit m'n duim zuigen, en ik heb de moterkap een beetje kort gehouden, anders bleef er geen cake over
)
En deze voor het feest, Brownies met caramel-meringuecreme

En dit is de uitnodiging waar we vanuit gingen

Bedankt voor het kijken!
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>
wat is dit leuk zeg
dus. Maar wel een pink limo. Leuke taart heb je gemaakt, goed geslaagd die poppetjes op de taart, helemaal naar de uitnodiging.