1 Laatst bewerkt door Carien (30-09-2011 09:51)

Onderwerp: [sjabloon TIP] Top Models

Ja, ze zijn niet voor taarten bedoeld, maar kunnen wel :Y

Ik heb ze uitgeprobeerd (ja, niet netjes, op een raar klein rond taartje dat ook nog eens zweette :rolleyes: , maar toch ;) )

Deze komen uit de Tattoo-versie van de nep-Top Model van de Makro :o  Je hebt er zo een heleboel voor iets van 8 euro :D en er zijn een heleboel van die boeken :Y

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FTHD8NZV-D.jpg

(voor degenen die geen idee hebben: Top Models zijn een soort tekenboeken voor jongedames. Er staan vage lijntekeningen van meisjes/vrouwen/mannen in, die ze dan mbv de stencils/sjablonen kunnen aankleden/versieren)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

2

Re: [sjabloon TIP] Top Models

Bedankt voor de tip!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

wat een leuk idee, thanks voor de tip

cake my day

4

Ik heb van de week toevallig ook hier naar gekeken in de speelgoedwinkel en me bedacht dat dit wel handige sjabloontjes zouden zijn! Prijzen liggen als ik het me goed herinner tussen de 6 en 9 euro.

Ze hebben er zo ontzettend veel van en het schijnt echt een rage te zijn onder de meiden!

5

:Y dat is het ook :Y
er zijn sjablonen met jurken en sieraden, met meubels, met tattoo's dus, met hoeden enzenz Wel in diverse boeken natuurlijk :rolleyes:  dus effe goed kijken :Y  ;)

6

Ik vind het echt hartstikke mooi, maar in   Sjablonen, Patronen & Howto's is het de bedoeling om  Sjablonen, Patronen & Howto's te plaatsen. Alleen een voorbeeld is niet voldoende :nooo

Dus: [MOVE] --> Decoreren

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

sorry, had wel nog de sticky gelezen en dacht dat hij hier hoorde :o