Re: Pffffff..... Ik vind Dora echt niet leuk om te maken!
Het is weer een echte "Peggy" geworden!!!
Super!!
En inderdaad het is een moeilijk thema.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Pffffff..... Ik vind Dora echt niet leuk om te maken!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het is weer een echte "Peggy" geworden!!!
Super!!
En inderdaad het is een moeilijk thema.
nee, dat kan ik niet zien.
Ik vind hem heel mooi 
Nou Peggy hij is weer prachtig hoor
Niets van te zien dat je het niet zo naar je zin had, ben wel bang dat je nu meer aanvragen voor haar gaat krijgen want hij is erg leuk! Ben het eens met Lot dat ze bijna niet te boetseren valt, heb m'n puzzelplaatje voor de taart van m'n dochter over 2 weken ook al klaar liggen
Mag ik 'm ook opslaan?
Natuurlijk mag je hem opslaan!!!
pffff, echt te zien hoor dat je Dora niet leuk vindt.... NOT
ik vind hem desondanks toch weer supergaaf!!!!
pffff, echt te zien hoor dat je Dora niet leuk vindt.... NOT
ik vind hem desondanks toch weer supergaaf!!!!
Misselijk ding hahaha..... Bedankt!!!
Je maakt gewoon mooie creaties joh!! Of je ze nou leuk vindt of niet, dat is echt niet te zien!! Wie weet dat ik zelf ooit nog zover kom dat ik een hekel aan Dora krijg hahaha, daarvoor bak ik nog te kort en te weinig 
Niks mis mee hoor echt weer een plaatje 
Hahahah had pasgeleden al een topic geopend met de waarschuwing dat Dora boetseren echt verschrikkelijk is ahhaha.
Vind het dan ook echt een belachelijke tr.t en ga haar ook zeker niet nog een keer boetseren aaha.
Vind je taart erg leuk geworden!!
Maar op de een of andere manier kan ik toch zien dat het niet helemaal jouw ding is geweest............bijv de ToyStory straalt met iets meer uit.
Pfffff weet niet hoe ik het moet uitleggen ahah...............maar ondanks dat is hij superleuk hoor (wou dat ik hem zo kon maken
)
Prachtige takketrol 
Hij is PRACHTIG!!!
Hy is super mooi, zo mooi dat ik een klantje heb die hem perse zo wil.Mag ik em opslaan.. uiteraard geef ik men eigen draai eraan, want de klant wil andere kleuren..
super taart!
Hy is super mooi, zo mooi dat ik een klantje heb die hem perse zo wil.Mag ik em opslaan.. uiteraard geef ik men eigen draai eraan, want de klant wil andere kleuren..
super taart!
Prima hoor.... ga je gang!!!
Hoe dan ook heb je de taart super gemaakt. 
Ja, zij is echt een lastige dame
Maar wees maar niet bang, het is een prachtige taart.
En ook dora vind ik prima gelukt. En je rugzak bovenop vind ik ook geweldig gaaf bedacht.
Kortom, gewoon weer een beauty van een taart 
Maar op de een of andere manier kan ik toch zien dat het niet helemaal jouw ding is geweest............bijv de ToyStory straalt met iets meer uit.
Pfffff weet niet hoe ik het moet uitleggen ahah...............maar ondanks dat is hij superleuk hoor (wou dat ik hem zo kon maken)
Dat dacht ik nu ook toen ik deze taart van jou zag. Hartstikke leuke taart, maar toch niet helemaal Peggy
Vind overigens de rugzak super leuk gedaan 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Pffffff..... Ik vind Dora echt niet leuk om te maken!