26

Re: Ik zag hem en dacht: Leuk!!! Ga ik proberen.

heel leuk

27

Re: Ik zag hem en dacht: Leuk!!! Ga ik proberen.

Hij ziet er superleuk uit!!
Goed gedaan  :Y

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

28

Re: Ik zag hem en dacht: Leuk!!! Ga ik proberen.

Jaaa Superleuk geworden! Helemaal  :thumb:
Staat ook al heel lang op mijn lijstje om te maken, maar eerst m'n vogelkooitje maar eens afmaken  :/  :D

Het maakt niet uit als je een taart namaakt, het is enorm moeilijk om nog iets te verzinnen wat nog niet gedaan is!
Je geeft er meestal toch een beetje je eigen draai aan.
Type maar eens een woord in bij google afbeeldingen, zet er 'cake' achter en je zult verbaasd zijn hoeveel foto's je ziet.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

29

Re: Ik zag hem en dacht: Leuk!!! Ga ik proberen.

Bedankt.
Goed dat je het vogelkooitje even aan haalt.. ;)
...zoiets heb ik ook nog niet gemaakt. O-)
Er is inderdaad al zoveel maar gelukkig ook weer niet  helemaal het zelfde als je er mee aan de gang gaat.

30 Laatst bewerkt door Bianca Wolst (02-10-2011 07:48)

Re: Ik zag hem en dacht: Leuk!!! Ga ik proberen.

O jee toch, ik hoorde gisteren dat ik met mijn kleine zinnetje met het woordje 'verzonnen'nogal wat stof heb doen opwaaien. Ik was me daar helemaal niet van bewust, en was ook zeker niet mijn bedoeling. Ik heb deze topic ook helemaal niet meer nagelezen.
Ik heb misschien de verkeerde woordkeuze genomen, of had ik wat uitgebreider moeten reageren. Maar ik bedoelde dus te zeggen dat het bonte taartje dit min of meer bij de beurs vorig jaar onder de aandacht heeft gebracht, door voorbeelden van snowglobes met bijpassende werkbeschrijvingen. Dus het was min of meer een tip, dat je daar leuke workshops met snowglobes kunt maken. Dus als ik hiermee jou een vervelend gevoel heb gegeven, mijn excuses. Tenslotte zijn alle taarten al eens gemaakt, en iedereen mag die toch ook (gedeeltelijk) namaken, met eigen creaties of wat dan ook.
Dus ik hoop dat deze discussie bij deze is opgelost, en vooral veel plezier met taarten maken.Want daar gaat het tenslotte om.

Groetjes Bianca Wolst

31 Laatst bewerkt door heleena (08-10-2011 11:08)

Re: Ik zag hem en dacht: Leuk!!! Ga ik proberen.

Hoi Bianca.
En nu heb ik een hele tijd hier niet meer gekeken.
Toch wel heel lief van je dat je er nog zoveel woorden aan besteed.
Thanks.
Door de reactie van Severn was dat onderbuik gevoel al verdwenen, hoor.
Fijn weekend.

Re: Ik zag hem en dacht: Leuk!!! Ga ik proberen.

hoi!
wat een gave taart! heel mooi :Y
wat leuk dat je een bruidstaart mag gaan maken, alvast veel succes! maar dat gaat zeker goedkomen.
bedankt voor je leuke reactie op mn taartjes :D
groetjes neeltje