1

Onderwerp: Bestellen ebay vanuit hongkong

Heeft iemand dat hier al eens gedaan?
Heb net even zitten kijken en daar is het veeeel goedkoper.
Nou heb ik een verkoper gezien en die vraagd geen verzendkosten, maar dat lijkt me dat dat niet klopt... of wel?
Tips!!!

De leukste kinderfeestjes op www.partykidzz.nl

Re: Bestellen ebay vanuit hongkong

hmm ja ikke wel vorige week had ik voor het eerst iet via ebay besteld. Een smoother ook zonder verzendkosten uit hong kong. Iets van 2,35 ofso betaald had hem binnen 1 week binnen. :D Super blij

3

Jahh ik heb het toevallig vorige week gedaan. Een plunger set met sneeuw sterren en bladeren met relief. Heb het binnen 2 weken in huis ontvangen. Netjes verpakt en voor maar 4 Euro voor beide sets samen zonder verzendkosten!! Ik ben zeker van plan meer te gaan bestellen.

Zoete groetjes, Inti

4

Volgens mij kan het wel hoor. Heb je gekeken wat zijn feedback is?

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

5

ja, heb ook via ebay iets in hongkong besteld, binnen 2 weken binnen, geen probleem... :thumb:  :thumb:  :thumb:

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

6 Laatst bewerkt door sassy`s (30-09-2011 13:55)

hoe reken je die prijs om een euro`s ???

oke ik zie net dat het er bij staat :o
dacht ik moet ook maar is ff sieken op ebay

7

dat geberd bij paypal vanzelf hoor en anders via een online valuta calculator

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

8

Dan ga ik het er toch maar een keer op wagen  :thumb:
Bedankt voor jullie snelle reacties! :thumb:

9

Hier ook alleen maar positieve ervaringen. :+
Snelle levering en netjes verpakt.
Veel plezier op Ebay!

10

Das geen probleem hoor, wel met paypal betalen, dan ben je verzekerd.
De Hong Kong post wil graag no 1 worden op de ranglijst en is daarom gezakt met zijn tarieven. Vandaar dat ze het gratis versturen (je betaald dan soms ietsje meer voor het produkt maar het blijft toch wel voordelig) En let op je bedrag ivm invoerrechten en BTW

11

cobo schreef:

Das geen probleem hoor, wel met paypal betalen, dan ben je verzekerd.
De Hong Kong post wil graag no 1 worden op de ranglijst en is daarom gezakt met zijn tarieven. Vandaar dat ze het gratis versturen (je betaald dan soms ietsje meer voor het produkt maar het blijft toch wel voordelig) En let op je bedrag ivm invoerrechten en BTW

Weet je dan het limiet wat je "mag" bestellen?

12

Ik was laatst in HK op vakantie, ben even langs een groothandel geweest. Leuke Hello Kitty spulletjes (met Trade Mark) en andere figuurtjes, geen namaak waar je bij de douane last mee krijgt...

Ze hebben een website, in het chinees.... cakediy.com heten ze. Voor prijsindicatie.. HKD delen door 11 voor euries

Mvg,
Lily

Een hobby rijker, maar een fortuin armer

13

Inti schreef:

Jahh ik heb het toevallig vorige week gedaan. Een plunger set met sneeuw sterren en bladeren met relief. Heb het binnen 2 weken in huis ontvangen. Netjes verpakt en voor maar 4 Euro voor beide sets samen zonder verzendkosten!! Ik ben zeker van plan meer te gaan bestellen.

Oeh nice. Zou iemand me via persoonlijk bericht een link willen sturen? Dan weet ik waar ik zoeken moet

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

14

ik heb ook wel belangstelling voor een link, ik kan ze niet vinden op ebay :(

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

wat ik me wel afvraag, sommige dingetjes zijn 0.01 cent en dan ook nog gratis verzendkosten. Zijn die wel te vertrouwen? Iemand daar ervaring mee?

16

Zou iemand mij ook de link willen sturen? :)

17

Ik hou me ook aanbevolen voor de link  :Y

ik wil ook graag een link

19

ik zou ook graag een link willen... heb nog nooit iets via e-bay gekocht en kom veel tegen maar zie door de bomen het bos niet

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

20

wat geweldig ga toch maar eens kijken bedank voor de tip

21 Laatst bewerkt door Sugar Pop (30-09-2011 19:16)

Hoi ladies,

Ik bestel regelmatig artikelen, waaronder plungers en andere bakspulletjes, op ebay en ben erg tevreden. Ik kies altijd voor de "buy it now" optie in het tabblaadje. Dan zie je gelijk de totaalprijs in dollars en hoef je niet te wachten tot een veiling is afgelopen. $1.00 is ongeveer 70 eurocent dus op elke dollar bespaar je 30 cent, op die manier kun je globaal de prijs bepalen.

Ik heb een aantal dames in een mail een link gestuurd maar ik raakte de tel kwijt :D , willen degenen die nog geen link hebben ontvangen en dit wel willen het even aangeven, dan stuur ik hem alsnog.

Wat betreft invoer, je mag tot € 22,-- kosteloos dingen buiten de EU kopen, daarboven komt er BTW bij. Pas boven de € 150,-- betaal je ook invoerrechten. Meer info hierover vind je  op de website van de douane.

Happy baking!

Dear Lord, if You can't make me skinny, please make all my friends fat!

22

Zou je mij ook de link willen sturen? Thanks!

Life is what you bake it.

23

topics over spullen op veilingsites zijn niet gewenst, dit topic gaat op slot en later vandaag weg.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs