1

Onderwerp: taart vervoeren naar frankrijk

ik krijg de vraag of ik misschien een taart kan maken die de tante dan meeneemt in de auto naar frankrijk.
De auto heeft geen airco.
Het zou een taart van 3-4 hoog gaan worden.

Ik heb aangegeven dat de taart zo wie zo met creme gevuld moet zijn.

Maar hoe houd ik de taart zo lang als mogelijk koel in de auto?
Ik heb van die vrieselemeneten die je er omheen kan leggen. Er bestaat toch ook zo een grote vriestas waar de taart met de bruidstaartdoos in kan?

heeft iemand tips adviezen of verkooppunten van zo een vriestas???

Dank u dank u :Y

2

Re: taart vervoeren naar frankrijk

wanneer moet je gaan vervoeren.....
Bij alle huisartsen in nederland worden namelijk eerdaags de griepspuiten weer geleverd. Deze worden aangeleverd in grote vierkantie piepschuimkisten incl koelelementen. Hier nemen colelga's die altijd mee naar huis. Ik heb er thuis ook twee ideaal !!
Misschien eens even heel brutaal bij je huisarts een balletje opgooien......niet geschoten is altijd mis.

back in the world of baking !!

3

ik heb een paar wken gelden een taart mee naar Frakrijk genomen en deze helemaal niet gevuld, maar van verschillende lekker cakes gemaakt (cirtoencake, black magic etc) en geloof me, er was niemand die de vulling miste  ;)

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

4

seija10 schreef:

wanneer moet je gaan vervoeren.....
Bij alle huisartsen in nederland worden namelijk eerdaags de griepspuiten weer geleverd. Deze worden aangeleverd in grote vierkantie piepschuimkisten incl koelelementen. Hier nemen colelga's die altijd mee naar huis. Ik heb er thuis ook twee ideaal !!
Misschien eens even heel brutaal bij je huisarts een balletje opgooien......niet geschoten is altijd mis.

o dat is een goeie tip merci

ik ga hem eens lief aankijken haha

5

ik had een bruidstaart gemaakt die mee moest naar Frankrijk, maar ik heb ze apart in dozen meegegeven en die in een krat met tas laten zetten (van die koeltassen speciaal voor kratten) en dan diepvriesblokken erbij en idd gevuld met BC-mix. en dus stapelinstructies meegegeven.

Groetjes, Dorothea.

6

Dot schreef:

ik had een bruidstaart gemaakt die mee moest naar Frankrijk, maar ik heb ze apart in dozen meegegeven en die in een krat met tas laten zetten (van die koeltassen speciaal voor kratten) en dan diepvriesblokken erbij en idd gevuld met BC-mix. en dus stapelinstructies meegegeven.

merci voor je reactie!

Waar krijg je die kratten met de koeltas eromheen?
Tj a de taart zelf laten opzetten wil ik natuurlijk niet en ik denk de klant ook niet.....maar als het niet anders kan. Of allemaal losse taarten op een speciale standaard kan dan ook..
zou men zelf pillars and plates kunnen opzetten denk je?

7

lizzl schreef:

ik heb een paar wken gelden een taart mee naar Frakrijk genomen en deze helemaal niet gevuld, maar van verschillende lekker cakes gemaakt (cirtoencake, black magic etc) en geloof me, er was niemand die de vulling miste  ;)

ja ik had ook al gezegd dat cake steviger is voor de reis van 12 uur met de auto..
hoe grrot was die van jou en was die gestapeld?

Ik ben nog niet zo een cake wonder haha dus als je lekkere recepten heb dan hoor ik dat graag :Y

8

Als je op Boska of op mij zelf zoekt hebben wij al een paar keer over dit onderwerp geschreven. ;)

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

9

merco ik ga even zoeken op jullie nam en kijken wat er al besproken is :thumb:

10

Esterke schreef:
Dot schreef:

merci voor je reactie!

Waar krijg je die kratten met de koeltas eromheen?
Tj a de taart zelf laten opzetten wil ik natuurlijk niet en ik denk de klant ook niet.....maar als het niet anders kan. Of allemaal losse taarten op een speciale standaard kan dan ook..
zou men zelf pillars and plates kunnen opzetten denk je?

ik bedoel zoiets;
http://www.punteronline.nl/Webwinkel-Pr … liter.html

Groetjes, Dorothea.