Onderwerp: Wat is het verschil? bookdepository
Je hebt .com en .co.uk
Wat is nu het verschil? de prijzen schelen nog al wat van elkaar van sommige taartboeken..
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Wat is het verschil? bookdepository
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je hebt .com en .co.uk
Wat is nu het verschil? de prijzen schelen nog al wat van elkaar van sommige taartboeken..
ja de prijzen is een verschil... volgens mij niets!!
ehhhh, co.uk is dichterbij?? geen idee....wahahahaha
ik bestel op co.uk en betaal geen verzendkosten.
boek van debbiebrown was 10,04 ipv 17,95 bij bol.com dus ik heb niet eens op bookdepository.com gekeken ....zit altijd op co.uk..
duurt een week of 2 voor het binnen is, maar helemaal top!!!!
Heb wel eens bij .co.uk besteld maar .com is nu met een paar boeken die ik wil goedkoper.. Hahaha
oh natasja, dan is het het dus wel waard om allebei te checken!! mooi dat ik het weet...thx!!
Ik heb je gemeld...niet echt een vraag over taartdeco!
eeeh taartdeco boeken gaat het over..
wist niet waar hij dan moest..
nou je het zegt kadohke...was mij nog niet opgevallen..hihihi.....
maar waar moet ie dan heen? ....
de verzending is toch gratis en dat ik laatst 2 boeken wilde, waren ze allebei verschillend geprijsd, dus bij elk 1 boek besteld...
waarschijnlijk heeft het met de wisselkoersen van pond en dollar te maken (gok ik) de sites en het assortiment is hetzelfde, maar de prijs verschild dus nog wel eens.
Het si altijd de moeite waard om op allebei te kijken
lijkt me meer een website topic
lijkt me meer een website topic
Mij ook...maar dat mogen de dames modjes uitmaken!
[move]--> WWW
co.uk is hetzelfde als .nl.....nl staat voor websites uit nederland. co.uk is United Kindom oftewel engeland.
.com is internationaal...domeinen met.com zijn duurder
Hhaha lol dat snap ik wel.. Ging mij meer om, is het 1 bedrijf en waarom scheelt het dan.
haha wist nieteens dat er ook een .com was... heb er net 8 boeken besteld.. ga dus ook niet op com kijken
Hhaha lol dat snap ik wel.. Ging mij meer om, is het 1 bedrijf en waarom scheelt het dan.
hahaha sorry dat had ik niet begrepen....
je moet het zo zien, doordat .comi nternationaal is en dus voor klanten uit het buitenland vragen ze meer dan voor hun "eigen" inwoners...beetje dubbel en dom aangezien je ook bij .co.uk kan bestellen, echter er zijn bedrijven die hun "eigen"land website dusdanig opstellen dat bestellingen via die site niet naar het buitenland gestuurt kunnen worden waardoor de buitenlandse klant "verplicht" is te bestellen op hun .com site.....(oplichting buitenlandse klant?!?)
Wij kunnen dus bij beide bestellen. Ik gok dat het dus met de wisselkoers te maken heeft.
En de . Com is vaak goedkoper. Lol
.com = wereldwijd of amerikaans. Co.uk = is van engeland
Het ligt ook aan wat voor boek hoor, ik heb ook wel eens dat .co.uk goedkoper is. Gewoon even op allebei kijken en apart bestellen geen probleem. Als je er meerdere besteld komen ze vaak allemaal apart.
.com = wereldwijd of amerikaans. Co.uk = is van engeland
Echt? Hahahaha dat snap ik dat is de vraag ook niet :-)
Even een totaal ander vraagje: Kan je via ideal betalen?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Wat is het verschil? bookdepository