Re: samen met Lupe aan het aanrecht gestaan
Wahahaha....was ´ie lekker, Brenda?
Mooi gelukt hoor, knap dat jullie dat zo gelijkmatig hebben gekregen 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » samen met Lupe aan het aanrecht gestaan
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wahahaha....was ´ie lekker, Brenda?
Mooi gelukt hoor, knap dat jullie dat zo gelijkmatig hebben gekregen 
wauw, die is mooi!
Nu moet ik nog mooie rozen leren spuiten, welk spuitmondje gebruik je daarvoor?
Wow wat onwijs mooi!!!
En het water loopt me in de mond.. Mmmmmm.
Welk recept hadden jullie gebruikt voor de bavarois?
Misschien een ideetje om een keer een how to te maken?
Hebben jullie weer een geldige reden om te snoepen 
mooi
mmmm ziet er lekker uit! 
Super!
Wat leuk! En met bavarois, dat had ik niet gedacht; dat dat mogelijk was.. Mooi hoor!!
Wow wat onwijs mooi!!!
Misschien een ideetje om een keer een how to te maken?![]()
eerlijk gezegd heb ik geen idee wat voor merk... lupe heeft het gemaakt. er ging slagroom, een bavaroismix welke zij verkoopt op taartencentrum.nl en water in.... zal nog eens navragen anders....
dat ziet er supergaaf (en lekker) uit! 
Wat een gave originele taart zeg! En wat een heerlijke oplossing, die bavarois! 
Mmmmmmmm, ik ben gèk op bavarois!
Hebben jullie de rozen gelijk op de taart gespoten? Of op papier en dan ff in de vriezer ofzo (schiet me ter plekke binnen als optie
)?
whahaha die laatste foto echt prachtig!!
Maar zonder gekheid echt superleuk gedaan, en dat keilen zie ik ook wel zitten 
Mmmmmmmm, ik ben gèk op bavarois!
Hebben jullie de rozen gelijk op de taart gespoten? Of op papier en dan ff in de vriezer ofzo (schiet me ter plekke binnen als optie
)?
We hebben het rechtstreeks op de afgesmeerde taart gedaan.
wauw wat mooi ben je zeker lang mee bezig geweest
wauw wat mooi ben je zeker lang mee bezig geweest
Whahaha nee hoor! Het was 3x een stukje oefenen en dan zit alles er sneller op dan dat je normaal fondant kneedt en uitrolt
echt heel erg mooi zeg! 
Hmm, ziet er heerlijk uit uit. Vind het inderdaad altijd van die stijlvolle taartjes! Haha, en ja waarom zou je een extra bordje vuil maken 
Wat een ontzettend leuk idee! Heel erg mooi!
om wat te proberen. ik had het al eens gezien op cakecentral en wilde het toch wel eens een keertje proberen, maar waarmee, want een dikke laag BC lijkt mij nou niet zo lekker. dus ik hup, snel een kapsel gebakken, gevuld met frambozen bavarois met chocolade stukjes en afgesmeerd meegenomen naar de freubelavond bij Lupe. daar hebben we nog een flinke lading vanille bavarois gemaakt en we zijn aan de slag gegaan. gelukkig kon het er zo weer af, maar na ff een paar keer proberen ging het toch best wel leuk
ook superleuk om te doen!!!!
enne natuurlijk ging gelijk het mes er inwas errach lekkâh!!!
de foto is niet zo mooi gelukt helaas, was avond en met mijn iphone gemaakt, dus niet zo netjes als andershope U like anyway
hier nog met wat glitters en zachte pareltjes. is nog best een gedoe om die aan de zijkant er op te krijgen. ken je het keilen van platte steentjes over het water? nou, zo hebben we letterlijk de pareltjes er tegen aan gekeild
![]()
ik weet hoe dit er uit ziet maar nee..... ik heb niet alles alleen opgegeten!!!
, vond het alleen dat ik best van een plankje kon eten en er geen extra bordje o.i.d. aan vuil te maken
Heel gaaf! Heb je misschien een linkje naar cakecentral? Groetjes vivian
Wow wat onwijs mooi!!!
Misschien een ideetje om een keer een how to te maken?![]()
Een How To lijkt mij ook wel wat
Ik wil deze ook graag een keer maken! Zou het ook wat zijn om kleinere roosjes erop te spuiten?
Wowwwww is weer eens iets anders als fondant.. Zou je dus ook met aarbeienbavarois kunnen maken?!
Ik vind hem leuk, had hem ook al eens opgeslagen, maar nooit geprobeerd
Zakt die bavarois er niet af aan de zijkanten ???
Ziet er chique en heeel lekker uit
Wowwwww is weer eens iets anders als fondant.. Zou je dus ook met aarbeienbavarois kunnen maken?!
Of met slagroom met versteviger erin?
welk spuit mondje is dit? nice. 
Heel mooi!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » samen met Lupe aan het aanrecht gestaan