Re: PME 3 eindstuk..(een bijzonder en weinig gezien ontwerp) *foto update*
Wat een kunstwerk zeg!!! Zoooo mooi, en zo perfect!
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » PME 3 eindstuk..(een bijzonder en weinig gezien ontwerp) *foto update*
OMG, dat dit door mensenhanden gemaakt kan worden.
Het is een plaatje om te zien.Prachtig!
Prachtig zeg!!!!!!!!!!!!
echt prachtig! ik wil ook zo graag de PME gaan doen maar of me dit dan zou gaan lukken vraag ik me af
Een béétje trots????????? Ik zou er van naast m'n schoenen gaan lopen als ik jou was!!!!! Geweldig mooi!!!!
super details 
Wow echt heel erg mooi en origineel!
Ik vind hem prachtig! Gaaf idee zo met die bloemen er tussen!

gefeliciteerd met je diploma en wat een topstuk!!
prachtig gemaakt, daar mag je zeker trots op zijn.

hij is echt super, heel mooi gedaan, kunst
Wauw, echt supersupermooi zeg !
Kijk, dat is nu vakwerk!!!!
Het is SCHITTEREND!!! Ik ben heeeel erg trots op je

Pieuw......................................stil........................................
WOW! Super zeg!!! 
Erg prachtig!!! Ik ben zelf bezig met PME royal icing en zie behoorlijk wat technieken terug komen! Mijn eindstuk (over 1,5 wk) wordt een taart bestaande maar uit 1 laag, maar een stapel is ook erg mooi!
Moest je niet op je eindstuk ook een top maken (een soort geschulpte vorm die uitsteekt over de taart) en bijv zwanen of zijn je rozen het alternatief voor de zwanen?
Het is SCHITTEREND!!! Ik ben heeeel erg trots op je
![]()
En zoals ik gisteren al tegen je zei; Jij mag ook heel trots op jezelf zijn Lies!!! We hebben het toch aan jou te danken dat wij dit kunnen maken. Zonder goede en strenge juf was dit allemaal niet uit onze handen gekomen. Petje af dus voor Lies!!!! En een virtueel bloemetje erbji>>> 
WAUW WAUW WAUW!!!! Wat moooooiiiii!!!
Moest je niet op je eindstuk ook een top maken (een soort geschulpte vorm die uitsteekt over de taart) en bijv zwanen of zijn je rozen het alternatief voor de zwanen?
De eisen die Lies stelde waren: er móet een rand en een bloem komen. De taart of dummie moet uit minimaal twee lagen bestaan waarvan de onderste minimaal 25 cm was. Als je koos voor maskeren moesten er nog drie technieken komen die je zelf mocht kiezen en bekleedde je de taart/dummie met fondant moesten er nog vier technieken op de taart komen. Wij waren dus erg vrij in het kiezen van de technieken zolang er maar een rand én een bloem (roos/margriet/wilde roos/chrysant) op je taart verschenen.
Tjeeeeee, wat prachtig!!!!!!!!! K blijf kijken!!!!!!!

Nog vergeten te vragen: bij wie/waar heb je de cursus gevolgd?
Bij Lies cakeshop in Houten.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » PME 3 eindstuk..(een bijzonder en weinig gezien ontwerp) *foto update*