1

Onderwerp: Hoe krijg ik een gastenboek op m'n site?

Iemand enige ervaring hiermee?
Ik heb een eigen site bij everyoneweb maar nog geen gastenboek. Ik heb wel gelezen dat dit mogelijk is maar ik kom er niet uit hoe...
Wie heeft deze ook en kan mij op weg helpen?
Bedankt!

2

Re: Hoe krijg ik een gastenboek op m'n site?

ik heb een gastenboek van 123gastenboek, en dan kun je het ook integreren in je site; moet je maar even onderaan klikken, dan kun je het zien.

Groetjes, Dorothea.

3

miss heel dom...maar nu heb ik m idd aangemaakt, opgevraagd zeg maar en heb n mail gekregen met bevestiging en wachtwoord maar hoe krijg ik m nu op m'n site????

4

Dot schreef:

ik heb een gastenboek van 123gastenboek, en dan kun je het ook integreren in je site; moet je maar even onderaan klikken, dan kun je het zien.

het integreren lukt nu alleen nog niet :o

5

T is me gelukt!!! Dank jewel Dorataartjes!!! De gewone mail kan je dus weg doen :Y  ;)

6

Je mag blijven staan hoor, dit topic is misschien weer handig voor een volgende met deze vraag.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7

haha, ik wilde je nu net teruggaan mailen...

enne nav jouw reactie zal ik de naam dorataartjes.nl toch maar eens gaan vastleggen.... ;)

Groetjes, Dorothea.

8

Bedankt nogmaals Dot, voor je hulp! Ik ben blij nu ikm heb er erzijn al meteen reacties gekomen, zo leuk! :o  Maar nu nog gaan kijken of ik m kan intregeren... :think:  En ik zou zeggen: doen met die Dorataartjes.nl!! :Y  ;)

9

als je hem (zoals bij mijn site) op je eigen pagina wilt zetten, moet je even de handleiding downloaden op de homepage. daar staat precies in wat en hoe je het moet doen, dat heb ik ook aangehouden en dan hoeven de mensen niet eerst door te klikken. succes!

Groetjes, Dorothea.

10

Dank je Dot!!!!! :thumb: