1

Onderwerp: mn eerste bruidstaartje afgeleverd...pfff

Mn allereerste officiele taart voor 'vreemden'. De zus van mijn vriendin gaat morgen trouwen en ze hadden geen geld meer voor een taart dus voor een 'materialenprijsje' een klein taartje met cupcakes gemaakt. Ze hebben zelf geholpen met de bloemetjes dus alles ging lekker ontspannen.
Nu heb ik m net langsgebracht en nu beginnen de zenuwen vinden ze 'm wel echt mooi zou die wel lekker zijn  :s
Er moet nog een topper op van twee hartjes in dezelfde kleuren als de bloemen, dat doen ze daar en van de cupcakes heb ik (nog) geen foto's.
Hij is gevuld met bosbessen botercreme, bosbessen jam en witte chocola.
Goed hier komt ie, wat vinden jullie ervan?
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-Q8GOEGZE.jpg

2

Re: mn eerste bruidstaartje afgeleverd...pfff

Spannend zeg! Je eerste bruidstaart!

Ik vind hem leuk, mooie kleuren ook die bloemetjes.
Enig minpuntje vind ik de verhouding van de taarten, persoonlijk had ik de bovenste wat kleiner of de onderste wat groter gedaan, snap je wat ik bedoel? Maar verder echt een leuke taart!

3

hoi,
knap hoor...mooi gedaan..

mijn persoonlijke mening is dat ik geen ' print in het wit had gedaan en dan nog bloemen erop, maar 1 met print en dan 1 ' kaal' en daar de bloemen op, maar dat heeft met smaak te maken en niet met de uitvoering.
Wat fruitcake zegt kan ik me voorstellen, iets meer ' verschil' in grootte bij een stapeltje, maar ach...dat weet je dan ook weer..hihihi en ook daar geldt misschien weer ' smaken verschillen' ..

toptaart!

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

4

Wauw, ik vind 'm prachtig! Wat een mooie kleur bloemen heb je gebruikt.

5

Ik vind hem hartstikke mooi !!! Ja, ik zou een paar dingen anders gedaan hebben, zoals geen print in het wit, maar dat is mijn persoonlijk smaak. De taart zelf is helemaal mooi !!

Groetjes, Conny

6

Leuk dat je de onderplaat ook bekleed hebt, ziet er helemaal af uit!

7

Bedankt allemaal voor jullie reacties! En ja het bovenste taartje zou mooier zijn kleiner, of de onderste groter :D

Maar een vraagje waarom zouden jullie geen print in het wit doen? En wel op een andere kleur?

8

Ik vind de taart erg leuk! Mooie bloemen, in mooie kleuren!

Ik zou de print in het wit ook niet gedaan hebben, het maakt het geheel erg druk en rommelig. Ook in een andere kleur zou ik er geen print in doen, ik denk ook niet dat de andere dames dat bedoelden.

9

Hi tien, ik bedoelde geen print EN daarop nog bloemen, print op wit is top!!! Maar dan ook nog bloemen...vind ikzelf wat veel...

Dus ik zou op onderste geen print en wel bloemen en dan bovenste wel print langs zijkant ofzo maar dan geen bloemen over print, en dan weer bovenop. Loem...zonder print....

Ben ik heel vaag??? :s  :lol:

Grtls Irene

10

:lol: even twee keer lezen en ik snap m :D  ga er volgende x rekening mee houden, niet dat ik n fan ben van printjes wat een rot werk is dat!

11

:o  :o  :lol:  :lol:

Grtls Irene