Re: ALWEEEER een piratentaart!!!
wauw, super!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » ALWEEEER een piratentaart!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wauw, super!!
hij is weer mooi geworden
Echt een hele gave taart 
Wat gaaf met dat zwaard, dat heb ik nog niet eerder gezien. Hoe heb je dat gedaan?
Wat gaaf met dat zwaard, dat heb ik nog niet eerder gezien. Hoe heb je dat gedaan?
Er zit een satestok in het zwaart. Ben je lid van de Mjam? Het taartenmagazine. Daar stond ik met deze taart in met een precieze how-to en mal van het zwaard...

Nee, ik ben helaas geen lid van de Mjam. Misschien moet ik dat een keer overwegen, ik hoor er de laatste berichten erg enthousiaste verhalen over.
Enne, misschien een keer een how-to hier? 
ooh, wat gaaf weer zeg!!! 
Nee, ik ben helaas geen lid van de Mjam. Misschien moet ik dat een keer overwegen, ik hoor er de laatste berichten erg enthousiaste verhalen over.
Enne, misschien een keer een how-to hier?
Ik mag geen how to's van mij die in de Mjam staan zelf ook op t forum of waar dan ook zetten.... ook wel logisch, mensen moeten 't blad kopen!!! hihi...
En natuurlijk is deze ook weer heel mooi. Ik vind het zo leuk dat je jou stijl erin herkent en dat hij toch weer net wat anders is dan de vorige, echt zoooooo leuk !!!!!!
Sharrr schreef:Nee, ik ben helaas geen lid van de Mjam. Misschien moet ik dat een keer overwegen, ik hoor er de laatste berichten erg enthousiaste verhalen over.
Enne, misschien een keer een how-to hier?Ik mag geen how to's van mij die in de Mjam staan zelf ook op t forum of waar dan ook zetten.... ook wel logisch, mensen moeten 't blad kopen!!! hihi...
Da's inderdaad ook wel weer logisch... Goed, op naar de Mjam dus! 
Wauw!! Ik vind ém echt prachtig!!! 
Echt heel gaaf! Heb ook gelijk je site bezocht en die gelijk gebookmarked
Prachtige taarten maak je!
Hij is WEER prachtig!! Ik mag volgende week een piratentaart maken, bedankt voor de inspiratie weer!
Deze versie is ook heeeeeeeeeeeeeeel erg leuk!! 
Hele vrolijke piraten taart!
Ik vind 'm super leuk,zo met de visjes enzo... 
hij is leuk. lekker vrolijk zo!
leuk!
Wederom weer een prachtige taart 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » ALWEEEER een piratentaart!!!