Onderwerp: Blond amsterdam koeken!
Hallo allemaal,
Na al wat taartje te hebben gemaakt heb ik nu ook eens koeken gebakken. Het was ter gelegenheid van een afscheid van 2 collega's, ze kregen als kadootje iets van blond amsterdam.
Eigenlijk ging ik niets bakken omdat ik vakantie had maar 2 dagen op voorhand kon ik het kriebelen niet meer negeren en toch nog begonnen aan iets. Heb eigenlijk nauwelijks ervaring met koekjes maar goed ik dacht een nieuwe uitdaging....
Met icing leek het me te moeilijk dus heb fondant gebruikt dacht dat het ook wel lekker zou zijn. De koeken waren ongeveer 12 cm doorsnee.
Zag hier wel eens van die leuke puzzelplaatjes voorbij komen dus die ging ik ook maken.... pff dat zwarte randje viel niet mee! Scheef... vlekken... breken...
Ze zijn niet zo heel goed gelukt en ook niet echt symmetrish, maar dit is nog maar de 2de keer dat ik heb gepuzzeld dus oefening baart kunst.
Genoeg babbels, ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Feedback en tips heel erg welkom!
Groetjes Tieneke

( en niet alleen omdat het dat weekend 30 graden was enkele weken terug). Ik vond het vooral erg lastig met de zwarte fondant, als die een beetje opzij moest worden geduwd dan had ik gelijk vlekken! Maar goed het doet me goed dat jullie ze wel mooi vinden, het is denk ik zo wanneer je zelf iets maakt weet je wanneer je ergens een foutje of vlekje hebt gemaakt maar in het geheel valt het misschien niet meer op.