Re: Zet je duikbril maar op .....
Wow hij is super!!
Echt weer zo'n taart waar naar je blijft kijken
Daar zullen behoorlijk wat uren in zitten

https://www.facebook.com/OnsBoekTheMakingOf
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zet je duikbril maar op .....
Wow hij is super!!
Echt weer zo'n taart waar naar je blijft kijken
Daar zullen behoorlijk wat uren in zitten

super mooi zit met me mond open te kijken zo mooi
OOOOO deze is super mooi!!!
Als je het goed vind sla ik hem op.... is wel grappig eigenlijk want ik was op zoek naar inspiratie voor een onderwater taart. Mijn zoontje JOEP word in nov 2 en sinds onze vakantie is hij helemaal gek van schildpadden ( roept de hele dag tilpad!) dus zo kwam het idee om eens onderwatertaart met schildpad en schildpad meppertje... te maken voor hem.
Echt geweldig! 
prachtig!
Geweldig!!!! Die staat ook nog op mijn lijstje 
een GENOT om naar te kijken!!!
Bedankt iedreen voor alle geweldige reacties
Sodejuuu!
Wat een knallende taart! Zoveel te zien, wat gaaf zeg!
Ik kan me voorstellen dat je daar heel wat tijd in hebt gestoken, poeh hey! Goed gedaan!En nog iets anders: ik vind JOEP echt een geweldige jongensnaam!
Joep is idd zo'n leuke naam en ik was ook heel blij met Joep omdat het maar 4 letters heeft...(ik ben nog steeds na 2.5 jaar taarten geen vriiendjes ,et die tappits
)
Whaaaaaa!!! gaaaahaaaaaf!!!! Jeetje mina, wat een super vrolijke blije gave strakke taart!!! Ok, nu heb ik dus echt officieel jeukende handen, het wordt hoog tijd dat ik van de trekker/shovel/quad afstap, en met mn handen in de marsepein duik!! Whoehoe, echt onwijs cool!!
Heb zin in de 7e!
T&T here we come!!
OOOOO deze is super mooi!!!
![]()
Als je het goed vind sla ik hem op.... is wel grappig eigenlijk want ik was op zoek naar inspiratie voor een onderwater taart. Mijn zoontje JOEP word in nov 2 en sinds onze vakantie is hij helemaal gek van schildpadden ( roept de hele dag tilpad!) dus zo kwam het idee om eens onderwatertaart met schildpad en schildpad meppertje... te maken voor hem.Echt geweldig!
Nou, dat is toch ook heel toevallig!!
Sla lekker op hoor, natuurlijk mag dat!
Succes!!
Wauw, prachtig!! Wat een detail 
Ooo dat is leuk meiden want ik ga ook 7 okt 
Ooo dat is leuk meiden want ik ga ook 7 okt
Gezellig Daan, zie ik je ook eens in het echie!!!
Tot dan! 
daan69 schreef:Ooo dat is leuk meiden want ik ga ook 7 okt
Tot dan!
Gezellig!!! Enneh, Leonie, hoe kan dat nou in godsnaam dat jij, jij-die-ALLES-kan, niet met die tappits overweg kan??
We moeten toch eens samen lettertjes maken dan de volgende keer (een heel gedicht ofzo, whahaha), want mijn tappits zijn altijd heel lief? Spreek je de jouwe wel aardig genoeg toe?

leonietje schreef:daan69 schreef:Ooo dat is leuk meiden want ik ga ook 7 okt
Tot dan!
Gezellig!!! Enneh, Leonie, hoe kan dat nou in godsnaam dat jij, jij-die-ALLES-kan, niet met die tappits overweg kan??
We moeten toch eens samen lettertjes maken dan de volgende keer (een heel gedicht ofzo, whahaha), want mijn tappits zijn altijd heel lief? Spreek je de jouwe wel aardig genoeg toe?
![]()
![]()
Oooo, moet ik lief tegen ze zijn???
Ik mep ze altijd met een flinke vaart tegen de tafel, zou het daarom niet lukken???

Waanzinnig mooi, je blijft ernaar kijken!!!! 
Heel mooi! 
Ik vind hem echt prachtig!
heel mooi! wat veel kleuren en vormen.
Als ik toch bedenk hoeveel werk je dit heeft gekost..... Petje af.
Leuk hoor!!
amai seg, wat een prachtige taart!!!! helemaal TOP!!!
prachtig!
Jeetje ben al cker 5 keer wezen kijken en zie iedere keer weer iets nieuws

Geweldige taart
PRACHTIG!!!! Echt heel gaaf! Zoooo veel te zien!
WAUW! WAt prachtig!!
Er is zoveel te zien, en allemaal weer even mooi

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zet je duikbril maar op .....