Onderwerp: We blijven oefenen.....

Feedback is welkom!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » We blijven oefenen.....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Feedback is welkom!
leuk gedaan,
als je vlinders met de vleugels omhoog laat drogen , dan wordt het nog mooier
leuk gedaan,
als je vlinders met de vleugels omhoog laat drogen , dan wordt het nog mooier
Moet ik daar nog iets speciaals voor doen? Of kan ik ze er gewoon met een beetje water plakken en zo laten?
je kunt de vlinders eerst in een schaaltje leggen, of iets anders ronds. Ik heb weleens van alleminiumfolie "worstjes" gemaakt en die onder de vleugels gelegd.
Maak je het rode fondant nat, en plak je daarna de vlinders erop?
Misschien kun je de volgende keer de vlinder nat maken en dan plakken. Dan heb je niet die vlekken/kringen van het water op het rode fondant, rond de vlinder/strik.
Maar ik vind hem wel al heel mooi hoor! Strak en leuk dat randje ook onderlangs.
je kunt de vlinders eerst in een schaaltje leggen, of iets anders ronds. Ik heb weleens van alleminiumfolie "worstjes" gemaakt en die onder de vleugels gelegd.
Maak je het rode fondant nat, en plak je daarna de vlinders erop?
Misschien kun je de volgende keer de vlinder nat maken en dan plakken. Dan heb je niet die vlekken/kringen van het water op het rode fondant, rond de vlinder/strik.Maar ik vind hem wel al heel mooi hoor! Strak en leuk dat randje ook onderlangs.
Bedankt voor je tips! Ga het gelijk morgen proberen! Idd handiger om de plaatjes en niet de taart zelf nat te maken.....
Leuke taart zeg! De vlindertjes kan je ook laten drogen op een vetvrij karton wat je als muizentrapje vouwt.....of eventueel wat bakpapier er eerst over leggen.....
rond de vlinders zit een andere kleur op de taart maar het kan van de lijm komen dan moet je er gewoon goed voorzichtig mee zijn
rond de vlinders zit een andere kleur op de taart maar het kan van de lijm komen dan moet je er gewoon goed voorzichtig mee zijn
Dat is water waar ik de vlinders mee heb vast geplakt, zojuist geleerd dat ik de vlinders moet insmeren en niet de taart 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » We blijven oefenen.....