Onderwerp: moet 10 keer kijken of dit echt is ja of nee.... wow wat een taart.
oud
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » moet 10 keer kijken of dit echt is ja of nee.... wow wat een taart.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
oud
Die snee ik toch mooi niet aan
Gaaf hoor.......geweldig dat mensen dit kunnen.........dat zal er voor deze hobbybakker helaas nooit inzitten
op facebook kwam vandaag toch een taart voorbij nou moest wel 10 keer kijken..
als ik dit toch kon wow...
Ik denk dat jij dit ook wel kunt.....
Voor zover ik het kon zien zijn het poppen....en is de kleding van fondant er overheen gedrapeerd......
Knap, dat wel , maar ik denk dat jij dit ook kunt....
ik snap echt niet waarom mensen levensechte babytaarten willen. echt gewoon niet, die mold vind ik ook al raar...
Eerlijk gezegd denk ik dat het een pop is....
En als het toch een taart is.... tsja, ik kan me niet voorstellen dat je hier zomaar een mes in kunt zetten. Eng als je het wel kan, luguber.
neem aan van wel idd... of gewoon een echte baby haha
ik snap echt niet waarom mensen levensechte babytaarten willen. echt gewoon niet, die mold vind ik ook al raar...
Haha, ik heb daar ook al moeite mee. Wie eet daar nou het hoofdje van op? Of wie wil daar nou een vorkje in prikken...?
Brrr
Idd, etmc, die mold... Ik heb hem, maar ze moeten me altijd beloven dat ze het babietje níet opeten.... Zo ligt er nu nog zo'n babietje in de koelkast bij een meisje, ik moest hem op de taart doen voor haar babyshower. Het ligt er al lang in, want morgen wordt haar dochter alweer een jaar! Ik ga zometeen aan de bak
Outstanding baby shower cake design, featuring a high quality German doll with sugarcrafted headband, blanket and little duck next to it!
Price $395
Dit staat op de site bij een andere 'baby'taart.
Eerlijk gezegd vind ik het maar creepy
Ik vind het altijd zo leuk om jouw berichtjes te lezen; ze zijn altijd zo vriendelijk, vrolijk en opbeurend....dat doet een mens goed!
vwb die mold ben ik het volledig met etmc eens vind het ook eerlijk geen gezicht zo'n bloot stuk marsepein/fondant op een taart maar goed, ieder z'n/haar smaak
babies eten is toch eng
maar ik vind babymolds eng.. maar de taart is wel tof op die baby na?
babies eten is toch eng
Het is geen echte hoor, het is een pop
't is een mooie taart met prachtige blommen (met een sjaggerijnig kind erbovenop )
Nou als ik zo opgedirkt met van die kitschdingen op een taart zou moeten zitten, keek ik echt
etmc schreef:babies eten is toch eng
Het is geen echte hoor, het is een pop
het is voor mij ook ochtend
Zou overigens niet kunnen, ik op een taart, want zo'n grote taart maken ze niet. En dat kan nooit nimmer niet gestut worden
't is een mooie taart met prachtige blommen (met een sjaggerijnig kind erbovenop )
whahahahhahahahaha pret
Ze hebben wel een boze pop uitgekozen hoor
En wat betreft die mold, ik heb hem ook. Maar ik kleed de baby wel aan. Vind het naakt ook niet zo mooi. En ik heb ook liever niet dat ie opgegeten wordt
Bij mijn zusje is dat ook niet gebeurd. Toen ze de taart aansneden, hebben ze een vriend (die bakker is) voorzichtig de bovenkant van de taart af laten afsnijden. En dus ligt dat geheel incl. baby in nog steeds in de vriezer. Ze wilde het nog niet eens aanbreken, laat staan de baby opeten
fijn dat je d'r/'m kleren aan hebt gedaan, anders heeft dat kind het zo koud in de vriezer
brrrr, dan wordt het een snotterige baby !!! hahaha
fijn dat je d'r/'m kleren aan hebt gedaan, anders heeft dat kind het zo koud in de vriezer
En dat terwijl ik niet eens wist dat ie de vriezer in ging. Klinkt trouwens ook wel zielig
Toen ons neefje geboren werd heb ik een taart gemaakt met een babietje er op van de babymold.....Grote zus (2 jaar) graaide m er af en beet zo de kop er af....Onze jongens (toen 11 en 8) lagen in een deuk! Want wie eet er nou een baby op!!
Toen ons neefje geboren werd heb ik een taart gemaakt met een babietje er op van de babymold.....Grote zus (2 jaar) graaide m er af en beet zo de kop er af....Onze jongens (toen 11 en 8) lagen in een deuk! Want wie eet er nou een baby op!!
hahahahhaha nou bij mij ook hahahahahahha...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » moet 10 keer kijken of dit echt is ja of nee.... wow wat een taart.