Re: graffiti, vans schoen jordan logo en ernie met bert in....
Wat waanzinnig gaaf!!!
TAART in huis
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » graffiti, vans schoen jordan logo en ernie met bert in....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat waanzinnig gaaf!!!
Waanzinnig !!! Wat een gave taart heb je van de 1e gemaakt! Zo'n lastige opdracht, maar echt super gelukt. En de 2e is natuurlijk een schatje.
Die eerste is echt super origineel zeg Mijn zoon is binnenkort jarig en hoefde geen taart.
Maar ik denk als hij die zag maar ja hij heeft de pech dat zijn mama lang niet zo goed is
Ik ben weg van je Bert en Ernie taart! Echt super.
De eerste grafitti-taart is ook zeer origineel.
Mooi gedaan hoor!
Hele leuke taarten. Vooral de eerste
!
Die eerste is echt super origineel zeg Mijn zoon is binnenkort jarig en hoefde geen taart.
Maar ik denk als hij die zag maar ja hij heeft de pech dat zijn mama lang niet zo goed is
geen taart dat kan niet als je jarig bent en je moeder bakt mooie en lekkere taarten
Als je bij google graffiti alfabet intikt krijg je de letterst te zien die ik heb gebruikt
Gewoon veel doen dan leer je het meest vind ik
Trouwens ik ben ook van Meerssen...van 1972..wij hadden de slagerij in de st Josephstraat Meijer heet ik met de meisjes naam
misschien kennen we elkaar wel of ken je mijn tweelingzus vivy a campo die woont in meerssen
grappig

Heel gaaf gedaan!
Wat een superstoere originele taart! Geweldig!
Bert Ernie en Elmo zijn altijd leuk.......
Geweldige taarten weer, as usual 
Wat een mooie taarten maar de eerste is echt gaaf gedaan met de ketting 
super mooie taarten!
Mooie parade!!
Die graffiti taart vind ik helemaal het einde

Mag ik vragen hoe je die vans heb gemaakt?
ik heb de mal van een baby gymschoen gebruikt en iets aangepast
ik kan je het bestandje doormailen als je me prive mailt op info@hemelsetaarten.nl
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » graffiti, vans schoen jordan logo en ernie met bert in....