Onderwerp: Als je vriendin 65 wordt en het in Frankrijk viert,....
Dan hoort daar wel een taartje bij!
Even het verhaal erachter, dit jaar gingen we op vakantie naar de Dordogne met onze vrienden. De kinderen van onze vrienden kwamen ook een weekje om ma's 65st verjaardag te vieren. Voor we op vakantie gingen heb ik al haar hobby's van fondant gemaakt en meegenomen. Helaas is niet alles even mooi aangekomen maar de taart was toch een succes! Om 24 uur de taart geserveerd,,,, de eerste minuten kon ze door de tranen heen alleen maar ohhhhhhhhhhhh ahhh wat mooi roepen! Heel emotioneel en dat moment zal ik nooit vergeten. Nou hier komen de (slechte kwaliteit) foto's.
De dolfijn hoorde op een grote golf zodat ie boven Elly uit zou komen de golf had ik gemaakt van royal icing en was echt super gelukt,,,,,,,,,helaas heeft ie de autorit niet overleeft
Vandaar dat je nu nog een stukje van een prikkertje ziet.

Op de bank zit El met natuurlijk een boek en haar King Charles Mirthe. Naast de bank een breiwerkje. Op de salontafel een flesje Chardonay en wat olijven. Op de voorgrond de step en dumbels met haar sportschoenen(doet ze nog steeds 3x per week)Daarnaast haar Aga fornuis want koken en bakken is haar passie! Natuurlijk wordt alles gefotografeerd door haar Canon eos 300D.
Heel veel hobby's dus voor op een taartje en zeker niet de mooiste taart maar wel de aller leukste om te maken. Nou sorry voor het lange verhaal maar ik moest het even met jullie delen. Groetjes Thea

dus overal vingerafdrukken op. Het leuke is dat niemand dat zag en alleen maar alles geweldig vonden. Groetjes Thea