1

Onderwerp: van misbaksel tot...

...cake-lollies

Van het weekend had ik een biscuit gebakken die niet mooi omhoog was gekomen, maar verder prima eetbaar was. Zonde om weg te gooien dus. Ik wilde altijd al een keer de cake-lollies proberen en zo vond het misbaksel toch nog zijn doel  :P

Vond het trouwens wel een lastig werkje, dus tips zijn van harte welkom

http://94.100.120.239/1415700001-1415750000/1415720201-1415720300/1415720226_6_Fih0.jpeg

2

Re: van misbaksel tot...

Jij hebt van de nood een deugd gemaakt. Super!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

leuk! en lekker :lol:

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

4

die zien er leuk uit

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

5

Super idee, dat heb ik ook gedaan met restjes weggesneden cake. Waar het al niet goed voor is. Ze zijn leuk geworden. Heb nog niet veel tips, heb ze net zelf voor de 1e keer geprobeerd. Succesl  :thumb:

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

6

wauw,die van jou zijn mooi geworden hoor.
Ik heb er vorige week gemaakt en ik had candy melts gebruikt om ze te decoreren.
De melts worden dus niet eens echt zacht.
Als ik de cakepops erin dompelde,vielen ze gewoon van het stokje af.
Daarna met pure en melk chocolade geprobeerd maar dat had de zelfde uitwerking.
Ik ben dus tot de conclusie gekomen dat cake pops dus niet echt mijn ding zijn.
Het is me niet gegund,hahaha. :lol:
maar die van jou vind ik echt super.
Als je nog tips voor me hebt,dan graag. :Y  :Y

groetjes yvon

7

Ze zien er erg leuk en lekker uit!!

wat ik altijd doe om de balletjes goed te laten plakken is het stokje eerst in de chocolade dippen, vervolgens in het balletje prikken en dan het geheel in de vriezer. Als ze hard zijn, haal ik er telkens twee uit en dip ze in de chocolade. Het is echt sporadisch dat ze er af vallen bij mij.

ook ik heb nu een eigen site, lekkere keek

8

Rins schreef:

Ze zien er erg leuk en lekker uit!!

wat ik altijd doe om de balletjes goed te laten plakken is het stokje eerst in de chocolade dippen, vervolgens in het balletje prikken en dan het geheel in de vriezer. Als ze hard zijn, haal ik er telkens twee uit en dip ze in de chocolade. Het is echt sporadisch dat ze er af vallen bij mij.

ik had ze dus eerst in de vriezer gedaan en toen de stokjes idd in de chocolade gedipt en daarna in het balletje geprikt,maar het grootste probleem waren dus de candy melts en de chocolade.. :s
doordat die niet echt vloeibaar waren,zogen de balletjes zich erin vast.

groetjes yvon