Re: Bakels....wat 'n drama zeg....
Ben blij dat het opgelost wordt gebruik hem al zO lang niet meer. Maar voor boetseren is het gewoon voor mij de beste. Zal weer is een emmer kopen om te proberen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Bakels....wat 'n drama zeg....
Ben blij dat het opgelost wordt gebruik hem al zO lang niet meer. Maar voor boetseren is het gewoon voor mij de beste. Zal weer is een emmer kopen om te proberen.
Vandaag is de emmer al omgeruild ! Omdat ik morgen een taart moet maken. Echt heel goed geregeld, alleen maar complimenten!!
ik had ook verkeerde emmers van Bakels, wel opgemaakt met de nodige frustraties... nu moet ik zeggen dat het veel beter is!
Grrrrr...... zit hier met exact hetzelfde probleem.
Dacht na een aantal kilo verpakkingen van funcakes te hebben gebruikt, bestel een emmer van 5 kilo van Bakels
Ben er nu pas echt aan toe, maar heb vorige maand al een beetje van de emmer gebruikt, gewoon even om te proberen.
Vond het toen al erg plakken, dus dacht even laten staan, dat advies kreeg ik her en der.
Maar moet het nu toch echt wel gaan gebruiken, dit weekend..... en het is echt verschrikkelijk, ik kan er helemaal niets mee
Ik heb de firma Bakels ook maar een mail gestuurd en nu maar afwachten of ze iets voor me kunnen betekenen vóór dit weekend nog.
Morgen eerst maar es een paar kilo verpakkingen van funcakes halen uit nood!!!!
Moet dit weekend toch echt wel een 2 laagse taart fabriceren!!
Al 3 jaar gebruikte ik de 5 kg emmers van Bakels.. en met de tijd vond ik het slechter en slechter worden..
En moet tot mijn grote schaamte bekennen dat ik de laatste 2 taarten met Funcakes heb bekleedt, de eerste 2 in al die jaren.. oef laat Inge het maar niet horen ... En ik zou willen dat ik jaren eerder was overgestapt op Funcakes. Ik vind het lekkerder werken en zowel Ik als Lief vinden de smaak ook beter.. romiger..
Heb je toevallig ook het artikelnummer meegemaild? Dan kunnen ze gelijk zien of het nog een "oude" emmer is. Er staat ook een datum op en die moet voor juli liggen. In juli hebben ze de fondant aangepast vanwege meerdere klachten.
Bij mij hebben ze hem gelijk omgewisseld omdat ik ook in het vorige weekend een taart moest maken en de vertegenwoordiger in de buurt was.
Was ik erg blij mee want deze is zoveel beter !
Ik vind de Bakels niet meer zo lekker ruiken. Wanneer ik de bak met kleurtjes open trek dan komt er zo'n muffe lucht vanaf. Ik denk dat ik maar zoveel mogelijk voor het bekleden overstap op marsepein en dan alleen de boetseersels met fondant doe.
Wel fijn dat ze je klacht meteen hebben opgelost.
@Antwannette
Yep heb alles gemaild, artikelnummer, batchnr(?)
tht en produktie datum en die is van juni.
Gewoon alles gemaild wat op de emmer stond dus.
Het was alleen al in de avond,(zonet dus) dat ik gemaild heb
Heb een cc-tje naar de vertegenwoordiger gemaild dus moet denk ik wel goed komen dacht ik zo. Laten we het maar hopen.
Ik ga iig morgen maar even naar de dichtsbijzijnde jamin denk ik.
Stel dat ze het niet gaan redden, dan ben ik natuurlijk flink de "SJAAK"!!
Ook hier problemen met de 5 kg emmer. Dacht dat het aan het vochtige weer lag! Net vandaag een emmer van 5 kg rode fondant binnen gekregen ivm met een bestelling van 4 rode taarten voor a.s. zondag! Produktiedatum is juni 2011. De produktiedTum van de witte emmer is mei 2011. Net een mail gestuurd naar Bakels of ze het voor het weekend kunnen omruilen, ben benieuwd!
Ben blij dat ik hier gelzen heb dat het aan het fondant ligt en niet aan het weer!
Dat zijn allemaal de oude emmers die jullie hebben dus daar zal het wel aan liggen.....De vertegenwoordiger had al wel bedacht dat er nu meerdere verzoeken zouden komen vanwege de berichten hier . Hij heeft aan mij ook nog gevraagd waar ik de emmer gekocht had zodat hij kon bellen dat die niet meer verkocht gaan worden. Ik had hem hier in de webshop gekocht.
@ Marnieflor; heb jij hem ook hier gekocht, dat betekent dan dat ze hier bij de webshop nog niet op de hoogte zijn?
@Emysa; ze zullen morgen al wel reageren hoor, daar zijn ze heel snel mee !
@Antwanette, heb hem inderdaad bij de webshop gekocht. Was in prijs verlaagd, misschien daarom? Hoop wel dat ze op tijd omruilen!
wachten wachten wachten!!! Nog geen mailtje gehad
Ben vanochtend al vliegensvlug naar de Jamin geraced.....
ff 2 kilo fondant gehaald, vanochtend vroeg is namelijk m'n vriendin bevallen, hoe is het mogelijk dat dat nou net vandaag moet gebeuren
En ik had helemaal nix meer behalve die emmer van Bakels.
Heb haar beloofd dat ik cc's zou maken
Heb de fondant idd hier uit de webshop.
Dus nu maar afwachten!!
Ben net gebeld door de vertegenwoordiger van Bakels. Hij komt de emmers morgen middag omruilen!
Prima service
Ben net gebeld door de vertegenwoordiger van Bakels. Hij komt de emmers morgen middag omruilen!
Prima service
Hmmmmm???? ik nog steeds niets gehoord, denk dat ik zelf maar ga bellen
AHHHHHH, iets te ongeduldig!!!
Ben net gebeld door vertegenwoordiger en het wordt morgen omgeruild
Hij melde wel even dat er nog een paar gevallen waren waarvan 2 met dezelfde BATCH nr.
Het nummer wat om mijn emmer staat kwam niet overeen, maar ik krijg wel een nieuwe omdat de produktiedatum wel hetzelfde is, dus willen ze het wel onderzoeken.
PRIMA SERVICE.....!!!!
Dat bedoel ik, perfect toch !!
zouden een van jullie misschien het nummer/datum naar me kunnen mailen?? dan kan ik even kijken of ik moet gaan mailen
Art.no: 42200, Batch: L 072293. Als datum staat er 16-06-2011.
Dit is wat er op mijn emmer staat.
thanks ga morgen even kijken, enig id of er ook problemen waren met emmers zwarte fondant? die is ook zo'n drama bij mij maar ik vind het handig omdat ik vaak te lui ben om zwart te kleuren
Dat weet ik niet want die gebruik ik niet. Je kunt het even navragen....
ja das zo, ik ga er van de week wel ff achteraan thanks
@ irene: nee ik vind de room-vanille van bouwhuis vele malen fijner dan de funcakes... ik vind de funcakes wat plakkerig ( nu heb ik van funcakes wel is de voorgekleurde kleine verpakkingen)
de roomvanille van bouwhuis zit ook in dozen. echt het proberen waard, hij kost 18 of 19 euro voor 5 kilo..geen geld toch
Art.no: 42200, Batch: L 072293. Als datum staat er 16-06-2011.
Dit is wat er op mijn emmer staat.
Ik heb dus een emmer van dezelfde datum maar dan met batch: L 072295.
Op aanraden van mijn vriend heb ik toch ook maar een mail gestuurd, ondanks dat er niet veel meer over is. Ik heb met die emmer plaksel een bruidstaart gedaan die dus lang niet zo strak was als normaal.
Ik ben benieuwd wat ik voor antwoord krijg. Als het me niet bevalt ga ik met mijn emmertje restant voor hun deur liggen. Kom er toch elke dag 2x langs.
pfff, ben ik even blij dat dit dus niet aan mij ligt! Ik als beginneling die graag veel wil oefenen, had ook meteen een 5kg emmer Bakels gekocht (op advies van degene waar ik m'n eerste workshop heb gehad). Het plakte zó ontzettend en ik wist niet wat ik fout deed. Uiteindelijk met gebruik van crisco werkt het enigsinds maar echt tevreden ben ik nog niet geweest... Ik dacht al dat ik er gewoon de handigheid niet in had...
Ik ga meteen mailen!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Bakels....wat 'n drama zeg....