Re: Dummy voor Taart en Trends 2011
GeWelDig mooi
www.zoetegebak.mijnalbum.be
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dummy voor Taart en Trends 2011
GeWelDig mooi
Wat een prachtige dummy taart, ziet er heel goed uit 
zag hem net op hyves al voorbij komen, hij is zo waanzinnig goed dat ik lekker lang heb zitten kijken. ik vroeg mij ook al af hoe je dat kussen zo strak en stevig recht hield, bleek dus dat ik niet goed gelezen had dat het om een dummie ging. maar ik blijf het nog steeds een waanzinnig gaaf en kunstig project vinden! heerlijk om naar te kijken, zulke kunstwerken. dank je wel dat wij er van mogen genieten!!!
boh, sprakeloos......
Ooooo...wat is t'ie gaaf!!!
Goh wist helemaal niet dat er ook dummies zijn in kussenvorm....leuk, leuk, leuk. (weet ik iig al iets wat ik op de beurs kan kopen
)
Gaaf, heel apart. 
Zooooo hee!!! Te gek zeg!!!! Heel erg gaaf, en ik ben benieuwd hoe hij er in het echie uit ziet!
Wauw!!!
Echt heeeel gaaf!
En ik heb laatst ook die kussen bakvormen aangeschaft dus ik krijg meteen zin om ze eens uit te proberen
Heel mooi gemaakt 
in 1 woord GEWELDIG
Een waar kunstwerk
mooi gedaan.
Super!!!!!!!!
O wauw! Pff deze is echt prachtig
Hele mooie kleuren, super mooi ontwerp en enorm strak! Kan alleen maar dromen van zulke taarten....
Wauw Chantelle te gek zeg, heel erg mooi en prachtige kleuren!! Nog bedankt voor de leuke workshop van vandaag!!Heb veel geleerd en vond het een gezellige ochtend!!
Groetjes Kym.
Wauw Chantelle te gek zeg, heel erg mooi en prachtige kleuren!! Nog bedankt voor de leuke workshop van vandaag!!Heb veel geleerd en vond het een gezellige ochtend!!
Groetjes Kym.
Heey Kym vond het ook heel gezellig staat je pioenroos te drogen ?
Thanxxx voor je compliment
Geweldig! Had 'm graag in 't echt gezien!
En wat fijn dat íe niet eetbaar is, kan iedereen er nog lang van genieten!!
De Pioenroos staat de drogen! Heb er nog wat blad bij gedaan en haar heel licht gedust, met zacht geel, zal kijken of ik morgen nog een foto kan maken en plaatsen. Ik ga je taart op de beurs bewonderen vrijdag! Fijne avond!
GEWELDIG
Ik blijf er naar kijken...echt PRACHTIG

Mooie taart. En eerlijk, er kan niet genoeg dust en glitters opzitten :Y
Wauw, hij is echt waanzinnig prachtig!!! Heel gaaf!
!
Aankomende zaterdag zal ik 'm eens live bewonderen!
Nou ik ben stil.............

ik was nu wel nieuwsgierig en ik heb hem gevonden, hij is echt prachtig !!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dummy voor Taart en Trends 2011