Re: My Big Fat Gypsy .....

Lot schreef:
grietje schreef:

Jeetje wat een taart!
Jammer dat dat meisje zich daar later niets van herinnert.
Hij is echt geweldig!!!

Tegenwoordig heb je van die dingen waarmee je plaatjes kunt vastleggen, fotocamera heten ze geloof ik ;)
maar het meisje zelf zal er inderdaad zelf niets van kunnen herinneren, maar wel gaaf als je dat op foto terugziet!

:lol:  :lol:  :lol:  Ik denk dat dit eerder de taart is die de moeder altijd graag had willen hebben, dat zie je wel vaker bij de eerste verjaardagstaarten.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

77

Jemig wat een taart, prachtig, KNAP gemaakt.
En de koets geweldig.

:thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

78

oh Wauw! Echt een sprookje! Die details..............pr8ig!

79

Ik ben niet de eerste neem ik aan, maar wat hebben jullie dat knap gedaan.

Ik ben vast ook niet de eerste die zegt, dat het niet mijn smaak is, en dan druk ik me nog voorzichtig uit  :lol:

Wat een smaak hebben sommige mensen toch  :s

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

80

.................hier wordt ik echt sprakeloos van zeg. Op en top kitsch maar hoe en wat voor een zeg! Waanzinnig!

81

Wow....

Gisteren om 15.39u geplaats en nu al 4 pagina's aan reacties... dat zegt ook wel genoeg he...

heel erg mooi!

gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

82

Wauw wauw wauw wat een beauty!!!!!!!
Knap gemaakt!

83

wohh, alles is al gezegd en geschreven.......
Wat is dit  knap om dit uit je handen te toveren

Voor hoeveel personen was dit wel niet??

84

Ongelooflijk!!! Je krijgt hier inderdaad My Big Fat Gypsy ideeen bij. Wat een werk moet het geweest zijn!

85

WAUW!!!!!
Wat gaaf zeg :thumb:
En die koets is echt helemaal geweldig!!!

86

Wow, wat een perfecte taart en wat een details. Echt heel gaaf!

87

Heel wat anders dat ik van jou gewend ben te zien maar het is echt een plaatje geworden i.s.m. Natacha,top :Y

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

Wat een prachtige taart zeg.
Ik vidn hem echt schitterend en heb er verder geen woorden voor.
Wat een kunstwerk.  :thumb:

89

Ik ben er stil van!! Niet mijn stijl, maar prachtig uitgevoerd!!!

Groetjes Ilse

90

Tjonge jonge, wat een kunstwerk!

91

Geweldige taart, wauw wauw wauw  :Y

92

Ja, daar word je stil van,fantastisch, geen woorden voor. Maar ook zoals vaker gezegd "klein(ietsie pietstie) overdreven? voor een kindje van 1? Je leest hier vaak de term "over the top". Nou dit is echt 10x  over the top.

Begrijp me niet verkeerd, niets negatiefs tegenover de maaksters, in tegendeel. Ik denk dat iedere taartenmaak(st)er wel graag eens een keer zo'n fantastisch,super,te mooi voor woorden enz. project/ kunstwerk zou willen/kunnen maken, ik vind dit een kunstwerk, maar voor de verjaardag van een kindje van 1!!?
Laat ik het zo zeggen: Ik zou voor de Teletubbies/Bumba/Tiktak of  iets ander simpels hebben gekozen.

93

Mijn dochter laat ik hem niet zien hoor, die vind zo'n over the top taart helemaal ge-wel-dig!!! Mooi verwerkt al die details, super kunststukje!!!  :thumb:

Een ongeluk zit in een klein hoekje, geluk zit in al de rest!

94

Haha super over the top maar wat ontzettend strak en mooi gemaakt, wauw!

'Pink isn't just a colour, it's an attitude'

ik vind hem geweldig :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb: wat hebben jullie dat mooi gemaakt zeg! petje af!

en ik denk dat dit het soort 'fout' is dat iedereen stiekem toch wel erg leuk vindt hoor, net als het foute uur op de radio. daar zit iedereen ook stiekem mee te bleren toch :+

ik durf best te zeggen dat ik hem graag voor de verjaardag van mijn prinsesje zou willen hebben!

I never met a calorie I didn't like....

96

Uit een sprookjesboek! Magnifiek!

Als dit is voor een meisje dat 1 wordt, vraag ik me af wat er voor haar 18de verjaardag gepland is...  :lol:

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

97

Oh deze laat ik echt niet aan mijn dochter van 4 zien, die zou er een moord voor doen ;-)

Ik vind 'm helemaal fantastisch en zou zoiets heel graag een keer maken! Wie weet voor haar 5de verjaardag  :)

98

Helemaal super dames.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

99

Alles is idd al gezegd, maar ik kan het niet laten..... Ik wil het ook zeggen.
GEWELDIG!!!!

100

Wat Geweldig  :thumb: