1

Onderwerp: stapelen met de wondermold

hai allemaal,

Misschien kunnen jullie je mening even geven. Ik mag een taart maken voor op het werk ivm een bruiloft die eraan komt. Nu had ik een hele mooie bruidsjurktaart gezien gemaakt met de wondermold, maar dat is niet genoeg voor de hoeveelheid mensen die komt. Ik wilde dus de wondermold stapelen op de 25 ronde wilton . De *bruidsjurk* wordt dan deels over de onderste taart heen gedrapeerd... is dat mooi..of is dat *notdone* een bovenlaag bekleding die deels over een onderlaag komt?

Hoop dat het duidelijk is wat ik in mijn hoofd heb  :D

2

Re: stapelen met de wondermold

Uh waarom zou het not done zijn? Ik heb nog nooit met de wondermold gewerkt dus weet ook niet of het er mooi uit ziet maar ik zou zeggen waarom niet? Je hebt het idee in je hoofd toch :)

En er zijn heel veel barbies met een ondertaartje alleen dan is die volgens mij niet als jurk bekleed. Je kan bijvoorbeeld een grasperkje maken ofzo waar dan de jurk op staat.

Maar ik weet niet wat voor maat de wondermold is maar je kan ook een onderlaag maken in precies die maat. Dus gewoon de wondermold verhogen. Moet je alleen wel even goed kijken of de verhoudingen kloppen anders is het ook weer zo wat. :P

Don't just dream your life, but live your dreams too!

3

Re: stapelen met de wondermold

dank voor t meedenken :)

de mold zelf is van boven max 21 cm, dus stapel hem dan gewoon op de 25 en merk wel of het mooi wordt als de jurk er overheen gedrapeerd wordt. Als het er uit komt te zien zoals in mijn hoofd, dan plaats ik wel een foto:)