1

Onderwerp: Peuters

Mijn nichtje opent Zaterdag 1 oktober een kinderkleding winkel. Met de maten 50 t/m 170 en nou is er vrijdag avond een opening voor de fam en vrienden. Nou kreeg ik de eer op mijn eerste 3 laagse taart te maken! Deze 2 lieve peuters komen op de taart en vroeg me af of ze een beetje taart waardig zijn? Tips zijn altijd welkom!

De kleuren van de kleding staat ook op haar flyer. Samen met groen maar dat komt nog terug in de taart)

http://img836.imageshack.us/img836/3927/dsc00931e.jpg

Re: Peuters

ben benieuwd wat voor kinderkleding ze gaat verkopen (merken)

de 2 poppetjes zijn heel snoezig  hihi dat elastiekje in het haar geweldig

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

3

dat ziet er wel grappig uit
leuk hoor

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

pennyroyaltea schreef:

ben benieuwd wat voor kinderkleding ze gaat verkopen (merken)

de 2 poppetjes zijn heel snoezig  hihi dat elastiekje in het haar geweldig

Ik geloof niet echt dat ze merken gaat verkopen. Niet bekende in eidergeval. Als je een eigen winkel begint mag je geloof ik niet zomaar alles verkopen wat winkels in de buurt ook al verkopen! teminste zoiets zei ze. Het is in en klein dorpje dus geen idee hoe dat verder in zijn werk gaat haha! Ben zelf ook erg nieuwschierig heb 2 kids dus zou leuk zijn als er wat shopbaars tussen zit ;)

tja sommige merken zijn niet overal verkrijgbaar (bv bakkaboe en feetje zie je niet overal)

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela

pennyroyaltea schreef:

tja sommige merken zijn niet overal verkrijgbaar (bv bakkaboe en feetje zie je niet overal)

Oh van die merken heb ik echt nog nooit gehoord!  :o Maar geloof dat ze het gewoon bij een groothandel haalt van onbekende merken

haha ik wel.. jolamode (vooral brabant zit die) heeft bakkaboe.. hardstikke leuke kleding heb er veel van

en van feetje hebben we een allersnoezigs jasje net gekocht (verliefd!!!)

8

idd bakkaboe heeft super leuke kleertjes   :D en feetje ook!

Maar ik vind dat de poppetjes zeker wel taartwaardig zijn hoor!!! Vind ze erg leuk, ben benieuwd naar de hele taart!

9 Laatst bewerkt door Carien (28-09-2011 15:14)

hele leuke...... :think: babies  :o  komt door die speentjes denk ik. Misschien ook nog een kleuter of iets ouder kind erbij? :o

maat 170 is voor einde basisschool ( :think: ofzoiets)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

10

Carien schreef:

:lol:  :lol: maat 170 is voor "kinderen" van ca. 1,70m lang.
Hopelijk zijn de meesten daar nog niet aan het einde van de basisschool, want dan zijn ze wel ruim meer dan twee meter voor ze van de middelbare school afkomen.  :Y

Maar idd nog wat toevoegen voor het oudere segment is misschien wel leuk.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

11

Ik vind je peuters echt superschattig en zeker taart waardig! Ben benieuwd naar de rest van je taart!

12

SweetTooth schreef:
Carien schreef:

:lol:  :lol: maat 170 is voor "kinderen" van ca. 1,70m lang.
Hopelijk zijn de meesten daar nog niet aan het einde van de basisschool, want dan zijn ze wel ruim meer dan twee meter voor ze van de middelbare school afkomen.  :Y

:shh: ik ben 1.80 en ben (oké, bijna) niet meer de grootste wanneer ik overblijfmoeder ben :s , dus tsja

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

tja.. ik ben geen 1.70 maar maat 170 pas ik niet hoor  :lol:

14

kledingwinkel  van der Ven verkoop ook bakkaboe, vandaag nog schattige kraamkado gevonden daar. En als je goed zoekt heb je vaak iets aparts wat meeste nog niet heeft

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Hahaha ik post een foto van mijn peuters en ik krijg meteen een boel tips over kledingwinkels das nog eens multifunctioneel ;)

Ik zit nu eigenlijk te twijfelen ik denk dat het niet tot 170 is.. je hebt bij de h&m altijd baby's en dan nog iets ik geloof dat het tot die maat is.. 110? Nou goed haha we zullen eht vrijdag zijn! Ik heb nog wel zitten denken aan een groter kindje maar weet niet zo goed hoe ik het dan op een kindje moet laten lijken iemand tips? En wa tkan nou ngo meer op een taart doen die voor een winkel opening is? Ze had een flyer en in die style ga ik de lagen taart maken, groen blauw en roze niet echt mijn kleuren combo maar we maken er wa tvan ;)

16

Even over de maten.....verkoop zelf ook kinderkleding en maat 170 is echt einde basisschool.... Mijn dochter is net 11 geworden en draagt maat 164 170.
Je poppetjes zijn super leuk. Alleen stoere jongen er tussen is wel leuk.

Bakken is mijn passie!!!

stoere jongen met baggy jeans en een petje :P lekker wijsneuzerig (mischien met een pleister op zn wang van het ravotten)

hihi ik krijg spontaan ideeen

18

pennyroyaltea schreef:

stoere jongen met baggy jeans en een petje :P lekker wijsneuzerig (mischien met een pleister op zn wang van het ravotten)

hihi ik krijg spontaan ideeen

Ik vind je spontane idee super...heb  je zelf ook een jongen, omdat je zo goed weet hoe de jongens zijn...haha mijn zoon ziet er precies zo uit als jou beschrijving.

Bakken is mijn passie!!!