1

Onderwerp: bruidstaart workshopvoorbeeld

vorige week had ik een taartje gemaakt waarop ik weer zoveel reacties kreeg of ik niet weer workshops wilde geven.....
nou ja, ik heb er toen maar weer ja op gezegd :D ik vind het ook superleuk om te doen en ik kan het toch niet laten. dus ik had afgelopen vrijdag ochtend 2 workshop data voorgesteld via de mail en hier op het forum en toen ik s'avonds uit mijn werk kwam waren ze al vol en zelfs met een reserve lijst!!! maarja, ik had natuurlijk maar een halve taart. (1 laag) en geen echt voorbeeld dus er moest nog wat meer bij. de bedoeling is een rustige strakke en chique bruidstaart met de nadruk op het strak afsmeren en bekleden, en voor de gevorderden onder ons met nog een beetje bezigheids therapie in de bovenste laarg zullen we maar zeggen. ik hoop dat de dames hem op deze manier ook erg leuk zullen vinden.
nou, hier komt de foto dan he ;)
http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1317130203.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: bruidstaart workshopvoorbeeld

Prachtig!
Verschrikkelijk jammer dat de dagen mij gewoon niet uitkomen...

Het is echt een heel mooie en vooral sjieke taart!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

3

whahaha, wat en beginner ben ik zeg, sta ik zomaar in de verkeerde parade.... ik zal mijzelf wel weer aangeven :o  :D

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

4

Oh wauw prachtig hoor, ik kom graag eens een keer een workshop volgen, alleen dinsdag is niet altijd handig voor mij.

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

5

kwebbeltje schreef:

whahaha, wat en beginner ben ik zeg, sta ik zomaar in de verkeerde parade.... ik zal mijzelf wel weer aangeven :o  :D

:lol:  :lol: het is je vergeven  ;) bij deze dus een schopje naar de goede rubriek  ;)

6

Het is dan ook een schitterende taart zeg! Als ik mezelf ooit los kan wrikken van mijn jongste kom ik misschien ook nog wel eens een workshop volgen!
Ach ja, dromen moet je hebben he?  :P

7

Mag ik aub een workshop bij je volgen? O-)
  Komen er nog nieuwe data? :Y  :Y
Ik vind hem zooooo mooi!!! :thumb:

8

prachtig, alleen persoonlijk vind ik de onderste laag los mooier:)

9

noussie schreef:

prachtig, alleen persoonlijk vind ik de onderste laag los mooier:)

ja, maar die is ook gewoon mooi whahahah O-) je zou er natuurlijk ook voor kunnen kiezen om de 2e laag ook gewoon zo te maken. dat is natuurlijk heel mooi en rustig. maar het is een beetje vreemd als je 2x dezelfde taart maakt op een workshop vind ik...het is juist leuk om dan meerdere dingen te leren. vandaar deze 2e laag. weer net iets anders en andere technieken.

10

hij is mooi gewoorden!!
een workshop volgen van jouw lijkt me heel leuk!!

maar ben benieuwd of ik er ooit tussen komen met die reserve reserve lijst van je  ;)

gr angelique

11

Leuk de bovenste taart!!! Je moet snel maar weer nieuwe workshop data in gaan plannen......

12

Mooii
Ik wil oookkk maar de reserve lijstt is denk ik al erg groot?

13

Oooooo, wat is tie weer mooi!  :thumb:  :thumb:
Heel erg jammer dat t mij niet goed uitkomt deze dgn! :(  :(
Helaas, misschien andere X! :Y

14

Echt heel mooi :Y

15

prachtig!

wauw!

17

ik vind hem echt super! zo jammer dat ze al vol zitten en dat je een veel te lange reservelijst hebt. hopelijk ben ik bij de volgende datums (als die gaan komen) wel snel genoeg!

Groetjes Marleen

18

Of of of, je kunt ook gewoon eens de neiging hebben een dagje naar t mooie Drenthe te komen, mijn deurtje staat wagenwijd open...!

19

angeliq schreef:

hij is mooi gewoorden!!
een workshop volgen van jouw lijkt me heel leuk!!

maar ben benieuwd of ik er ooit tussen komen met die reserve reserve lijst van je  ;)

gr angelique

Angelique, zulln we proberen een plaatsje te bemachtigen en dan samen naar ginder rijden? 

Of doe je gastworkshops Kwebbeltje?  :)

Groetjes, Myriam

20

Hij blijft mooi om tezien,had hem al ergens anders gespot,top :thumb:

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

21

Wow, wat prachtig!
Wat een gave als je dit soort dingen kunt bedenken!
Heel mooi   :Y

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

22

Ziet er prachtig uit Brenda

Groetjes Paulien

Gaaf!!!

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

24

Helaas heb ik de workshop data niet gezien, dus ook ik houd me aanbevolen voor een volgende keer  :Y

www.PartyaLot.nl
Taarten, workshops en catering

25

Wat mooi Brenda!

'Pink isn't just a colour, it's an attitude'