Re: HELP! biscuit zit vast!
Prinses013 schreef:Ik gebruik altijd de bakspray van dr. oetker bij de blanda. Komt er zo uit!
Same here
Me too
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » HELP! biscuit zit vast!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Prinses013 schreef:Ik gebruik altijd de bakspray van dr. oetker bij de blanda. Komt er zo uit!
Same here
Me too
Ik smeer de blanda altijd in met wat boter en daarop plak ik een strook bakpapier en dan weer wat boter op het middenstukje van die strook en dan nog een strook papier erin plakken dan heb je eigenlijk een kruis van papier. Als hij dan klaar is dan trek ik licht aan beide stroken en dan komt het biscuitje er heel makkelijk uit!
Ik doe het ook op deze manier en dat werkt perfect.
hoor gewoon echt die van de ikea....in het verleden lukte het me wel maar om een of andere reden willen die krengen er gewoon niet meer uit.......morgen avond nog eens proberen.
gr seija
Ik heb inderdaad ook al meerdere keren dit probleem gehad.
Nu op dit moment ook
Volgende keer eens met de repen bakpapier proberen.
Wat goed zeg, dit forum! Net samen met mijn vriendin onze eerste biscuit gebakken en je raadt het al, hij kwam niet uit de bakvorm.
Na alle reacties te hebben gelezen ben ik met een plastic spatel voorzichtig tegen de zijkanten gaan duwen. En toen liet ie los gelukkig. Het is een van 25 cm en hij is niet heel hoog geworden. Zouden we hem dan 2 keer kunnen snijden? Zou het niet gaan breken?
Groetjes
Marion
Misschien iets langer bakken dan krimpt ie wat.
Hier overigens nooit dat probleem gehad met ronde vormen wel met cakeblikken maar met een beetje wrikken en tikken uiteindelijk toch los.
gr,
John.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » HELP! biscuit zit vast!