Re: Romero Britto geschilderd
Wow wat gaaf gedaan, echt super 
http://suusveen.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Romero Britto geschilderd
Wow wat gaaf gedaan, echt super 
wauw.... ik ben sprakeloos..
Er staan al zoveel reacties, ik weet gewoon niet meer wat ik hier aan toe kan voegen. Ga er volgende week op de beurs zeker naar zoeken, ben benieuwd hoe hij er in het echie uit zal zien!
Wat een prachtig kunstwerk 
Wow, wat een plaatje! En wat knap dat je dit zomaar kan schilderen (en ik kom m graag tijdens T&T live bewonderen
)
Wat een schitterend kunstwerk!
Wat een geduld heb je gehad met het schilderwerk! Fantastisch!
Zo cool!!! Romero britto is een van mijn favoriete kunstenaars. We hebben jaren geleden een schilderij van 'm gekocht (toen ie nog jong & onbekend was hahah) Echt top deze taart. Poezenbeeldje bovenop is echt precies raak.!!!
euh..... als jij dit zelf "simpel" noemt wil ik je wel in actie zien nadat je "extreem" bezig bent geweest.
Ik ga (na je toestemming natuurlijk) je taart ff doorsturen naar een aantal kunstenaars die ik kenDeze zullen geheid onder de indruk zijn van je creatie, ik ben het in ieder geval enorm!
wat leuk, mag je tuurlijk doorsturen! Maar alle eer gaat naar de kunstenaar Britto hoor. Hij maakt van die leuke fleurige ontwerpen, ik heb ze alleen maar nagemaakt (en hier en daar een kleurtje veranderd). Hij heeft ook een hele mooie collectie met Disney figuren in deze pop art stijl (Mickey, Tinkerbell, Alice in Wonderland kat, etc.)
Gaaf, leipoh! Echt helemaal te gek!
Ik raak ook altijd zo geïnspireerd door mooie kunst, voor maandag heb ik toevallig een hundertwasser-taart op het programma staan.
Ik ga je goed in de gaten houden 
Wauw!!!
Wat ontzettend knap zeg!!!!!!
Niet te geloven!
Mooie taart hoor 
prachtig!
Ken de kunstenaar niet maar hij maakt zeker vrolijke,leuke dingen,de taart is ook schitterend!
Wauw, wauw, wauw, absoluut geweldig!
Wat heb je dat mooi gedaan zeg! Ontzettend knap geschilderd, zo strak en de taart in z'n geheel is een plaatje!
Simpel beginnen ?????
Nou dan weet ik niet wat gevorderd is !
Heel mooi gedaan.
Simpel beginnen zegt ze dan!! Jeetje wat gaaf!
Jeetje, noem dat maar simpel. Ik vind het waanzinnig gaaf! 
Wat een prachtige dummy!! Super! Ik blijf kijken!!
Heel knap gedaan. Je bent een echte kunstenaar. 
Super gaaf je kan altijd nog kunstschilder worden :-) 
Work of Art! 
Gewoonweg waanzinnig!!!
Wat knap zeg om dat zo mooi te schilderen en de kat als topper is ook al zo geweldig!
Zo cool!!! Romero britto is een van mijn favoriete kunstenaars. We hebben jaren geleden een schilderij van 'm gekocht (toen ie nog jong & onbekend was hahah) Echt top deze taart. Poezenbeeldje bovenop is echt precies raak.!!!
Ja, nu is ie echt heel erg bekend. Hij beschilderd ook van alles, auto's, bruidsjurken, paraplu's. Helaas was het nu wat te kostbaar om een schilderij van em te kopen, daarom heb ik kleine beeldjes van em, maar die zijn ook schattig.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Romero Britto geschilderd