Onderwerp: 1e Woezel en Pip taart +2 slapeloze nachten
Hoi lieve taart mensen
IK kreeg een tijdje geleden het verzoek om een Woezel en Pip taart te maken met een meptaartje. Geen probleem dacht ik.
Ik heb de How to van hier gebruikt ( bedankt daarvoor) maar ik had niet de juiste kleuren dus heb heel lang lopen pielen om de juiste kleuren te krijgen en omdat ik zoveel moest kneden en alles aan mijn vingers bleef plakken, had ik al met al aardig wat crisco gebruikt met als gevolg dat de lichamen een beetje als een pudding in elkaar gezakt zijn ...maar ja, ik had geen tijd meer om nieuwe te maken en ze lijken tenminste wel op woezel en pip ( of in ieder geval familie
). De volgende morgen viel de staart van pip eraf...zucht en ik had er al slecht van geslapen omdat ik het haat als ik niet 100% tevreden ben over een taart en afgelopen nacht ( in mijn dromen) vielen Woezel en pip helemaal uit elkaar en de taart zakte in en weet wat niet meer. pppfff...ben blij als ie straks is opgehaald en ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.
Heb veel inspiratie opgedaan hier en mensen die delen van de taart herkennen, bedankt voor de inspiratie en ideeen
Dan komt hier nu de taart!!
Bedankt voor het kijken

Mogen we ook een grote foto? 
die naam ook als ballonnetjes, het zonnetje, het hok, alles