51 Laatst bewerkt door kwebbeltje (22-09-2011 13:49)

Re: heerlijk, lekker freubelen

Dikkiedoo schreef:

Brenda, G-E-W-E-L-D-I-G!!! Echt, mijn mond hangt open en krijg ik denk ik, voorlopig niet meer dicht.
Vind jouw stijltje zo prachtig  :) en een workshop van jou zou ik ook wel een keertje willen.

zit er weer hard over te denken om weer een bruidstaartworkshop in te gaan plannen. ik kreeg heel veel vraag via mijn mail en hyves dus ik geloof dat het wel weer eens tijd wordt  :lol: en ik heb er zelf ook wel weer heel veel zin in im het te gaan doen. dan wordt dit er een onderdeel van denk ik. ff de tijd vinden om een mooi voorbeeld te maken. moet voor de beurs ook nog ff heel veel doen...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

52

Weer helemaal top! Stijlvol, klasse!  :thumb:

Ow een workshop van de échte Kwebbeltje... Geen idee waar Zoetermeer ligt, maar zal wel niet bij de deur zijn vrees ik....

Groetjes, Myriam

53

Jammeke schreef:

Ow een workshop van de échte Kwebbeltje... Geen idee waar Zoetermeer ligt, maar zal wel niet bij de deur zijn vrees ik....

dat ligt er aan..ik heb geen idee waar opglabeek ligt...zoetermeer ligt tussen gouda en den haag (en dan neem ik even de 2 grote steden ' ruim' ...)...hahahaha

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

54

Heel mooi! :)

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

55

Wauw echt geweldig mooi!

56

Ilucya schreef:
Jammeke schreef:

dat ligt er aan..ik heb geen idee waar opglabeek ligt...zoetermeer ligt tussen gouda en den haag (en dan neem ik even de 2 grote steden ' ruim' ...)...hahahaha

Heb het effe met viamichelin nagekeken... 't is MAAR 220 km enkele rit  :s  had erger gekund, alleen krijg ik dat thuis nooooooooooi verantwoord  :D

Groetjes, Myriam

57

Echt schchchchchchchitterend!!! (Haha :lol: , ja dat leest moeilijk, hè!) En met dat motiefje lijkt die draperierand wel van stof; chique de lala, hoor.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

58

Wat een beauty weer!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

59

Ik zou meteen door de mand vallen als ik een foto van jou bij mij zou neerzetten en een bestelling kreeg, hahahahahah! Echt niet dat dat me lukt! (ik haal de 50% niet eens denk ik).

Het is een plezier om naar te kijken en zonde om op te eten!

ooooooooooohhhhhhhhhhh...die is weer geweldig!!!
zomaar even "hoperdepop" en er is weer een kunstwerkje toegevoegd :lol:
hoeft er alleen maar aan te denken en dat kost al dagen...en dan hebben we het nog niet over maken, want dat lukt me niet eens,hahaha.
super mooi gemaakt hoor!!!!
groetjes neeltje

61

Wauw, te gek Brenda!!! Zo mooi en elegant! En die broche, het had zo een echte kunnen zijn!! Heeeeel erg mooi!!  :thumb:

62 Laatst bewerkt door Kaatje taart (28-09-2011 19:31)

Hij is super!

Groetjes, Caroline. Kijk voor mijn taarten en workshops op www.kaatjetaart.nl
Ook voor prints op frostysheet ben je bij mij aan het juiste adres. Cupcakerondjes kunnen worden gesneden.

63

Had ik nou maar geweten dat er zo'n mooie brochemold was... ik heb laatst een echte broche gebruikt en die ging dus zwaar hangen.... dit is echt heel mooi weer!
Ben altijd onder de indruk van je presentatie en die struktuurmat/roller wil ik ook.... (hebbe hebbe hebbe)

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

64

Het is weer een plaatje

65

Je taart is weer geweldig! En als ik die rollingpin verkocht zou ik er veel meenemen naar T & T want er zal nu wel veel vraag naar zijn hahaha  ;)

66

Gaaf

67

echt Prachtig!!!

groetjes Hanneke

68

Zo chique weer  :Y ! Heel mooi!

Groetjes, Marjan